H δύναμη του ηλιόσπορου!

Οι ηλιόσποροι αποτελούν ένα υγιεινό σνακ για όλες τις ηλικίες και μπορούν εύκολα να ενταχθούν στη καθημερινή μας διατροφή με πολλούς τρόπους.
Μπορούμε να τους βάλουμε σε μια σαλάτα,σε φαγητό αλλά και να φτιάξουμε ψωμί με ηλιόσπορο.

Οι ηλιόσποροι περιέχουν φυτοστερόλες οι οποίες έχουν τη τάση να μειώνουν τα επίπεδα της “κακής” χοληστερίνης στον οργανισμό μας.
Επίσης η περιεκτικότητα του ηλιόσπορου σε πολυακόρεστα λιπαρά και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα βοηθάει στη μείωση της αθηρωμάτωσης.

Έχουν μεγάλη θρεπτική αξία.
Οι ηλιόσποροι είναι πλούσιοι σε ιχνοστοιχεία όπως σίδηρο,χαλκό,μαγνήσιο,σελήνιο,φώσφορο,ψευδάργυρο αλλά και σε βιταμίνες όπως βιταμίνη E,φυλλικό οξύ,βιταμίνη Β3,Β1 και Β6 ,σε καλά λιπαρά όπως είναι τα ακόρεστα λιπαρά οξέα και περιέχουν και πρωτεΐνη.

Βοηθούν στην αποτοξίνωση του οργανισμού
Η υψηλή περιεκτικότητα του ηλιόσπορου σε αντιοξειδωτικά όπως βιταμίνη Ε,πολυφαινόλες και σελήνιο βοηθά στην απομάκρυνση των τοξικών ουσιών που συσσωρεύονται στον οργανισμό μας

Χαλαρώνουν τα νεύρα μας γιατί ο ηλιόσπορος αποτελεί καλή πηγή μαγνησίου.το μαγνήσιο βοηθά στον έλεγχο του νευρικού και μυικού τόνου και η έλλειψη του μας προκαλεί νευρικότητα,κόπωση,ημικρανίες και μυικές κράμπες.

Και τέλος μας προστατεύει από διάφορες μορφές καρκίνου
Ο ηλιόσπορος έχει υψηλή περιεκτικότητα σε διάφορα αντιοξειδωτικά που προστατεύει τον οργανισμό μας από τη συσσώρευση καρκινογόνων ουσιών.
Συγκεκριμένα διάφορες μελέτες έδειξαν ότι η πρόσληψη σεληνίου σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου,επειδή το σελήνιο μας προστατεύει από τη μετάλλαξη του γενετικού μας υλικού.

Τίνα Παπαδάκη 

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress