8 απαγορευμένες βραδινές συνήθειες!

Ακολουθούν οκτώ νυχτερινές  συνήθειες που έχουν ως αποτέλεσμα να παίρνουμε επιπλέον βάρος..

  1. Δεν κοιμάσαι αρκετές ώρες

Οι λίγες ώρες ύπνου διαταράσσουν τον μεταβολισμό, κάνοντας τον να «κινείται» σε πολύ αργές ταχύτητες.. Η έλλειψη ποιοτικού αλλά και ποσοτικού ύπνου δημιουργούν έντονο συναίσθημα πείνας και ο δρόμος προς το ψυγείο είναι αναπόφευκτος! Με τις λίγες ώρες ύπνου, την επόμενη μέρα δεν έχεις καμία διάθεση για γυμναστική, ούτε για να πας μέχρι το περίπτερο να πάρεις καραμέλες.. Η λύση: προσπάθησε να κοιμάσαι τουλάχιστον 8 ώρες κάθε βράδυ..

 

  1. Τρως πολύ το βράδυ!

Γενικά το βραδινό σου γεύμα πρέπει να είναι μετρημένο και ελαφρύ, καθώς αν προσπαθήσεις να κοιμηθείς με «φορτωμένο» στομάχι, σίγουρα δεν θα καταφέρεις να συναντήσεις τον Μορφέα τόσο σύντομα, μην σου πω και καθόλου, κυρίως όμως το φαγητό που θα έχεις φάει θα καταλήξει σε άχρηστο και επικίνδυνο λίπος..  Συμβουλή – προτίμησε ένα ελαφρύ γεύμα, με λίγες θερμίδες. Δώσε προτεραιότητα σε φαγητά με πρωτεΐνη και λαχανικά!

 

  1. Τρως τηγανητά φαγητά το βράδυ!

Ότι έχει να κάνει με τηγάνι πρέπει να το ξεχάσεις ειδικά τις βραδινές ώρες. Το τηγάνι το βράδυ δεν είναι σπίτι… έχει φύγει. Τα τηγανητά φαγητά είναι φορτωμένα με επιπλέον άχρηστες θερμίδες τις οποίες σίγουρα δεν θα τις κάψεις την ώρα του ύπνου εκτός αν έχεις άλλα σχέδια για το βράδυ.. Συμβουλή – προτίμησε φαγητά  ψητά, στον φούρνο ή ακόμα καλύτερα στον ατμό μαγειρεμένα!

 

  1. Τρως μακαρόνια!

Είμαι μακαρονάς, τι να κάνω; Έλεγε η γνωστή διαφήμιση.. Η απάντηση – σίγουρα αυτό που δεν θα κάνεις είναι να κοιμηθείς καλά αν φας μακαρόνια πριν πέσεις για ύπνο. Τα ζυμαρικά, φορτισμένα με υδατάνθρακες θα σου δώσουν ενέργεια την οποία δεν χρειάζεσαι στον ύπνο σου, ακόμα και αν δεις όνειρα ότι τρέχεις μαραθώνιο. Συμβουλή- Ετοίμασε ένα ελαφρύ smoothie που θα σε προετοιμάσει για έναν μεγαλοπρεπή ύπνο!

 

  1. Τρως γλυκά!

Το κάνουμε όλοι, η σοκολάτα τα βράδια έχει μεγάλη επιτυχία και είναι περιζήτητη σε όλα τα ντουλάπια των σπιτιών. Κάτι σαν ένα είδος πρώτων βοηθειών, αλλά η κατανάλωση γλυκών  το βράδυ είναι καταστροφική για την υγεία σου και αν συνεχίσεις να τρως γλυκά πριν πέσεις για ύπνο, η ζυγαριά σου θα αρχίσει να ζορίζεται μέρα με τη μέρα.. Συμβουλή – αντί για γλυκό ή σοκολάτα προτίμησε ένα φρούτο.

 

  1. Τρως σνακ ενώ βλέπεις τηλεόραση!

Αυτά τα φαινομενικά αθώα σνακ που καταναλώνεις την ώρα που βλέπεις την αγαπημένη σου ταινία, και ενώ η υπόθεση της ταινίας έχει φτάσει στο πιο κρίσιμο σημείο της, εσύ έχεις ταυτόχρονα αδειάσει το μισό ψυγείο από την αγωνία σου! Ο λογαριασμός θα έρθει μετά το τέλος της ταινίας, με έναν ύπνο που δεν θα έρθει ποτέ.. και τις θερμίδες να κάνουν πάρτι.

 

  1. Δεν τρως βραδινό!

Μα καλά αν δεν τρώω βραδινό πως μπορεί να παχαίνω! Και όμως μπορεί να συμβεί. Όταν παραλείπεις ένα γεύμα,  ο μεταβολισμός μπαίνει σε αργούς ρυθμούς με αποτέλεσμα όταν σηκωθείς το πρωί (αν έχεις καταφέρει να κοιμηθείς με άδειο στομάχι) να φας την διπλάσια ποσότητα φαγητού από ότι συνήθως. Συμβουλή- ακόμα και αν δεν πεινάς το βράδυ φάε κάτι ελαφρύ!

 

  1. Έχεις το κινητό, λαπτοπ, tablet κοντά στο κρεβάτι!

Όταν έρχεται η ώρα για ύπνο, μια λέξη θα σκέφτεσαι – disconnect- αποσύνδεση από Wi-Fi και κοινωνικά δίκτυα. Η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία δεν πρόκειται ποτέ να σε αφήσει να απολαύσεις έναν ύπνο- άσε που το πιο πιθανό είναι να βλέπεις και εφιάλτες. Δεν χρειάζεται να ενημερώσεις τους θαυμαστές σου στο Facebook ότι πας για ύπνο, απλά κλείσε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές και προσπάθησε να κοιμηθείς με τον παλιό και παραδοσιακό τρόπο. Διάβασε ένα βιβλίο και ο ύπνος θα έρθει πιο γρήγορα από ότι τον περίμενες..

K.Π   newmail.gr

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress