7 διατροφικοί μύθοι καταρρίπτονται

01

Μύθος 1: Δεν πρέπει να τρώμε μετά τις 8 το βράδυ. Η αλήθεια είναι πως ένα ελαφρύ βραδινό όχι μόνο δε μας παχαίνει, αλλά είναι καλύτερο από το να κοιμηθούμε πεινασμένοι. Όμως, καλό θα ήταν να αποφεύγουμε κάποιο βαρύ γεύμα 3 ώρες προτού πάμε για ύπνο.

02

Μύθος 2: Το λίπος κάνει κακό. Η αλήθεια είναι ότι το λίπος δεν είναι κακό για την υγεία μας, καθώς βοηθάει στην πέψη και τη διάσπαση των βιταμινών στον οργανισμό μας. Μπορούμε να μειώσουμε το λίπος από την καθημερινή μας διατροφή, όχι όμως να το διαγράψουμε εντελώς.

03

Μύθος 3: Τα σνακ είναι ανθυγιεινά. Η αλήθεια είναι ότι τα σνακ είναι απαραίτητα για την τόνωση της ενέργειας του οργανισμού μας μεταξύ των γευμάτων. Επιλέγουμε, όμως, υγιεινά σνακ όπως φρούτα, ξηρούς καρπούς κ.λπ.

04

Μύθος 4: Οι υδατάνθρακες θα πρέπει να αποφεύγονται. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν δυο ειδών υδατάνθρακες. Το ένα είδος, το οποίο είναι καλό να αποφεύγουμε βρίσκεται στη ζάχαρη, στη σοκολάτα, στο λευκό ψωμί κ.λπ. Το άλλο είδος, το οποίο πρέπει να καταναλώνουμε, ώστε να τρεφόμαστε υγιεινά, βρίσκεται στα δημητριακά, στα λαχανικά, στα χόρτα, στα φασόλια και στα μούρα.

05

Μύθος 5: Το μαύρο ψωμί είναι πιο υγιεινό από το λευκό. Η αλήθεια είναι ότι η ενέργεια που μας παρέχει το μαύρο ψωμί είναι σχεδόν ίδια με αυτή του λευκού και σε μεγάλες ποσότητες, μπορούμε να παχύνουμε και από τα δύο είδη. Το καλύτερο είναι να καταναλώνουμε ψωμί 100% ολικής άλεσης, ή ψωμί καλαμποκιού.

06

Μύθος 6: Οι χυμοί έχουν τα ίδια θρεπτικά συστατικά με τα φρούτα: Η αλήθεια είναι ότι ο χυμός ενός φρούτου έχει κατά πολύ χαμηλότερη περιεκτικότητα σε βιταμίνες και άλατα. Επομένως, ας προτιμήσουμε το φρούτο.

07

Μύθος 7: Το σούσι είναι φαγητό διαίτης: Η αλήθεια είναι πως το σούσι περιέχει λευκό ρύζι καθώς και σάλτσες, τα οποία δεν είναι διαίτης.

Newmail.gr

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress