7 έξυπνοι τρόποι για να αδυνατίσετε!

Το ότι ήρθε το φθινόπωρο και πλησιάζει και ο χειμώνας δεν σημαίνει ότι πρέπει να αμελήσουμε την διατροφή και το όμορφο σώμα που με τόσο κόπο και προσπάθειες αποκτήσαμε προκειμένου να βγούμε στις παραλίες φέτος το καλοκαίρι..

Καθημερινά “βομβαρδιζόμαστε” από πολλές “πετυχημένες” δίαιτες που υπόσχονται τα πάντα, μέσα σε λίγο διάστημα σαν να υπάρχει ένα μαγικό κουμπάκι που το πατάς και απλά αδυνατίζεις.. Τα πάντα όμως στη ζωή με το αδυνάτισμα να περιλαμβάνεται στη λίστα, έρχεται πάντα μετά από προσπάθεια και πειθαρχία στους στόχους που έχουμε βάλει. Αν ψάχνετε για μαγικές λύσεις για να χάσετε βάρος χωρίς να προσπαθήσετε τότε το παρακάτω άρθρο σίγουρα δεν θα σας ικανοποιήσει… Για να χάσει κάποιος βάρος το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να χρησιμοποιήσει είναι την κοινή λογική, και κάνοντας απλές μαθηματικές πράξεις. Τρώω λιγότερο, γυμνάζομαι περισσότερο.. άρα καίω περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνω.. απλά μαθηματικά και απλή λογική θα έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα..

Ας δούμε όμως 7 απλά βήματα που μπορείτε να κάνετε και να διαπιστώσετε σχετικά γρήγορα αποτελέσματα στο σώμα σας.

 

Υπολογίστε τις καθημερινές σας διατροφικές ανάγκες

Υπάρχουν ένα σωρό δίαιτες, η κάθε μια με την δικιά της ιστορία και προσέγγιση για να χάσετε τα περιττά κιλά. Μερικές δίαιτες επικεντρώνονται στον αποκλεισμό των υδατανθράκων από την διατροφή σας, άλλες προτείνουν να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες πρωτείνης, μερικές να τρώτε για μεγάλα χρονικά διαστήματα ένα είδος φαγητού. Εμείς σας λέμε αυτό που έλεγαν και οι σοφοί πρόγονοι μας , “Παν μέτρον άριστον”. Όλες οι τροφές χρειάζονται, ακόμα και το junk food μια φορά στις τόσες χρειάζεται προκειμένου να μην στερείστε καμία τροφή γιατί αν στερηθείτε κάποιες αγαπημένες σας τροφές τότε είναι σχεδόν σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα παρατήσετε αυτές τις μαγικές και “αποτελεσματικές” δίαιτες και θα σας βρούνε αγκαλιά με ένα κουβά μερέντα ή οτιδήποτε άλλο είναι το πάθος του ουρανίσκου σας. Μέτρο λοιπόν και για αρχή προμηθευτείτε ένα θερμιδομετρητή και υπολογίστε online τις καθημερινές σας ανάγκες σε θερμίδες!

32

 

Πρωινό

Το πρωί να τρώτε σαν βασιλιάδες και όσο περνάει η μέρα να υπολογίζετε με μέτρο την ποσότητα του φαγητού, πάντα έχοντας υπόψιν τις θερμιδικές σας ανάγκες που θα έχετε υπολογίσει σύμφωνα με το βάρος και τους στόχους που έχετε θέσει. Σύμφωνα με έρευνες όταν τρώτε περισσότερο το πρωί, ο οργανισμός χρειάζεται στη συνέχεια και κατά την διάρκεια της ημέρας λιγότερες θερμίδες. Ξεκινήστε την ημέρα σας με τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη με τα αυγά να αποτελούν την κλασική συνταγή επιτυχίας. Τα δημητριακά ολική άλεσης και η βρώμη αποτελούν επίσης την τέλεια επιλογή καθώς οι φυτικές ίνες που περιέχουν θα σας κρατήσουν χορτάτους για πολλές ώρες!

egg

 

Προσοχή στις μερίδες! 

Σας έχει τύχει σίγουρα σε κάποιο εστιατόριο να έρθει μια μερίδα από το πιάτο που να παραγγείλατε και να συμβαίνουν τα δύο εξής διαφορετικά: πρώτον να ψάχνετε που έχει κρυφτεί η μερίδα από το πιάτο μιας και βλέπετε περισσότερο ένα πιάτο μπροστά σας διακοσμημένο με λίγο φαγητό, ή το ακριβώς αντίθετο να σας έρχεται στο τραπέζι μια μερίδα ικανή να χορτάσει τρία άτομα! Φυσικά και τα δύο είναι λάθος γιατί στην πρώτη περίπτωση μπορεί να λάβετε λίγες θερμίδες αλλά μέσα σε λίγη ώρα θα έχετε ξαναπεινάσει, και στην δεύτερη περίπτωση οι θερμίδες θα είναι τουλάχιστον διπλάσιες από όσες έχετε υπολογίσει. Συμβουλευτείτε τον θερμιδομετρητή σας για το τι θεωρείται μερίδα, για παράδειγμα στους ξηρούς καρπούς που συνήθως περιέχουν πολλές θερμίδες, μερίδα θεωρείται μια χούφτα και όχι ένα μπολάκι που λανθασμένα υπολογίζουν αρκετοί. Ένα κόλπο που πάντα πιάνει και σας το προτείνουμε ανεπιφύλαχτα είναι να χρησιμοποιείται μικρά πιάτα για το φαγητό σας, και να τα γεμίζετε μια φορά..

A large plate and a small plate, each with a slice of pizza on March 20, 2015. (Sheila Foran/UConn Photo)

Φυτικές Ίνες

Οι φυτικές ίνες θα γίνουν ο καλύτερος σας σύμμαχος για να χάσετε αποτελεσματικά βάρος, γιατί κρατάνε και περιορίζουν σημαντικά το αίσθημα της πείνας και περιέχουν λίγες θερμίδες. 25 με 50 γραμμάρια την ημέρα από φυτικές ίνες είναι υπέρ αρκετές για να μας βοηθήσουν στην απώλεια βάρους. Φρούτα, λαχανικά, και τροφές ολικής άλεσης πρέπει να μπουν απαραίτητα στο καθημερινό σας διατροφικό πρόγραμμα.

grits with apples, bananas, raisins,

Προσοχή στα σνακ 

Συνήθως τρώμε ένα σνακ στο πόδι, καμιά φορά επίσης κρυφά από τους άλλους λες και αν δεν μας βλέπει κανείς δεν θα πάρουμε τις θερμίδες.. Μην προσπαθείτε να πείσετε τον εαυτό σας ότι επειδή τρώτε ένα σνακ στα γρήγορα δεν μετράει.. Και όμως αυτό το αθώο σοκολατάκι, η το κέρασμα από τον συνάδελφο που έχει γενέθλια στην δουλειά (μα θα φας μόνο ένα εκλέρ, φάε ένα ακόμα..), αυτά τα αθώα και χαριτωμένα κεράσματα μπορεί να σας εκτροχιάσουν από το πρόγραμμα σας, προσθέτοντας άχρηστες θερμίδες που στο τέλος της ημέρας δεν θα μπορείτε να καταλάβετε γιατί δεν χάνετε κιλά και θα βρίζετε όλους εμάς που προσπαθούμε να βοηθήσουμε… Περιορίστε τα σνακ στις 150 με 200 θερμίδες την ημέρα και αρνηθείτε ευγενικά το επόμενο κέρασμα στη δουλειά. Μείνετε πιστοί και πειθαρχημένοι στους στόχους σας!

cd

Νάνι

Το ξέρατε ότι όταν κοιμάστε καίτε θερμίδες, μην φανταστείτε τίποτα φοβερό και αρχίσετε να κοιμόσαστε καμιά εβδομάδα σερί, όχι δεν θα αδυνατίσετε έτσι. Απλά ο ύπνος μας βοηθάει να κάνουμε ένα γερό restart μετά από μια κουραστική μέρα και να ξεκινήσουμε ξεκούραστοι και με ενέργεια την επόμενη μέρα μας. Σύμφωνα επίσης με μια έρευνα του πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, το 70% των ανθρώπων που δεν καταφέρνουν να χάσουν κιλά παρόλο που ακολουθούν μια δίαιτα είναι γιατί δεν κοιμούνται αρκετά, με αποτέλεσμα να πηγαίνουν συχνές νυχτερινές “εκδρομές” προς το ψυγείο τους, κάτι που όλοι έχουμε κάνει κατά διαστήματα…  Προσπαθήστε να κοιμάστε τουλάχιστον 8 ώρες κάθε βράδυ. Πιείτε ένα ζεστό γάλα, ένα χαμομήλι, περάστε ευχάριστα τον χρόνο με το άλλο σας μισό… και κοιμηθείτε…

Young couple sleeping embraced

Άσκηση

Το πιο σημαντικό μετά την διατροφή σας είναι η άσκηση σας! Φροντίστε να γυμνάζεστε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα. Ένα χαλαρό τρέξιμο, ένα ζωηρό περπάτημα, μια επίσκεψη στο γυμναστήριο της γειτονιάς θα πρέπει να ενταχθεί στο πρόγραμμα σας. Με την γυμναστική όχι μόνο καίτε θερμίδες επιταχύνοντας αποτελεσματικά τον μεταβολισμό σας, αλλά επίσης “ντοπάρετε” με τον πιο φυσικό τρόπο τον οργανισμό σας!

bvdc

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress