6 τρόποι για να καταπολεμήσεις το άγχος και τους φόβους σου

Όλοι κάποια στιγμή στη ζωή μας, έχουμε βιώσει καταστάσεις άγχους είτε το αίσθημα της ανασφάλειας και του φόβου. Το στρες της δουλειάς, η ανεργία στις μέρες μας, η αβεβαιότητα για το αύριο, αλλά και η επαφή με κάτι που δε γνωρίζουμε μας δημιουργούν άγχος και μας κάνουνε τι ζωή πιο δύσκολη.

Για να αποφύγουμε τέτοιες καταστάσεις και να διευκολύνουμε τι ζωή μας, υπάρχουν 6 τρόποι που μπορείς να νικήσεις το άγχος και τις ανασφάλειες σου.

Παίρνοντας βαθιές ανάσες Οι βαθιές ανάσες ενεργοποιούν τη λειτουργία του σώματος και σιγά σιγά χαλαρώνεις και ξεχνάς τους φόβους σου.

breathing-1

Αντιμετωπίζοντας τους ίδιους τους φόβους σου! Να προσπαθείς να έρχεσαι σε επαφή με αυτό που σε τρομάζει. Για παράδειγμα αν φοβάσαι να μπεις στο αεροπλάνο, άρχισε σιγά σιγά να το χρησιμοποιείς μέχρι να καταλάβεις ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

flying-1

Περνώντας χρόνο με φίλους. Οι φίλοι με το τρόπο τους μπορούν να σε βοηθήσουν να μειώσεις το άγχος, να σε κάνουν να περάσεις καλά και να ξεχάσεις ότι σε απασχολεί και σου δημιουργεί άγχος.

friends-1

Γυμνάσου. Η γυμναστική καταπολεμά το στρες. Οι ενδορφίνες που παράγονται έχουν αντικαταθλιπτική δράση και αποτελούν μέσο αντιμετώπισης του άγχους αλλά και η αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος σου σε ηρεμεί και σε χαλαρώνει.

workout

Να σκέφτεσαι θετικά. Να σκέφτεσαι πάντα τη θετική πλευρά των πραγμάτων και όχι την αρνητική που σε γεμίζει άγχος και ανασφάλεια.

meditation-2

Εξασκήσου στο διαλογισμό. Ο διαλογισμός βοηθάει στη καταπολεμήσει του άγχους. Λίγα λεπτά την ημέρα θα σε βοηθήσουν να επικεντρώνεσαι πιο πολύ στο παρόν και να μην σκέφτεσαι την αβεβαιότητα του αύριο.

Τίνα Παπαδάκη

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress