6 πράγματα που συμβαίνουν όταν σταματάτε τη γυμναστική

Όταν, για οποιοδήποτε λόγο, σταματήσετε τη συστηματική γυμναστική που κάνατε, θα συμβούν 9 απρόσμενα πράγματα στον οργανισμό σας. Διαβάστε τα:

  1. γυμναστική 4Επηρεάζεται η καρδιαγγειακή λειτουργία του οργανισμού: Η αεροβική γυμναστική βοηθάει στη μεταφορά μεγαλύτερης ποσότητας αίματος στους μύες, η οποία μειώνεται μετά από 1 με 2 εβδομάδες αδράνειας.
  2. γυμναστική 2Μειώνεται η ευκαμψία του σώματος: Μέσα σε 3 περίπου ημέρες αδράνειας θα παρατηρήσετε σημαντική μείωση της ευκαμψίας του σώματός σας.
  3. γυμναστική 5Μειώνεται η σωματική σας δύναμη: Όταν οι μύες δεν γυμνάζονται όπως συνήθως, μέσα σε 72 μόλις ώρες, θα αρχίσουν να χάνουν τις πρωτεΐνες που παράγονται μέσω της άσκησης και οι διαφορές που θα παρατηρήσετε θα είναι μηδαμινές. Αντίθετα, εμφανείς διαφορές θα παρατηρηθούν μετά από 2 με 3 εβδομάδες.
  4. γυμναστική 1Το να διατηρηθείτε είναι ευκολότερο από ότι νομίζετε: Αν σχεδιάζετε να σταματήσετε τη γυμναστική, μπορείτε να διατηρήσετε τη φόρμα σας, κάνοντας απλώς 20 λεπτά εντατικής γυμναστικής δύο φορές την εβδομάδα.
  5. γυμναστική 3Η φόρμα σας “χάνεται” ευκολότερα όταν είστε άρρωστοι: Η φόρμα ενός υγιούς ανθρώπου που απλώς σταματάει τη γυμναστική, “χάνεται” πιο αργά από ότι εάν οφείλετε σε κάποια αρρώστια ή τραυματισμό.
  6. γυμναστική 6Η γήρανση επηρεάζει τη φόρμα σας: Όσο μεγαλώνουμε τα επίπεδα των ορμονών μειώνονται, πράγμα που επηρεάζει τη φόρμα μας.

Newmail.gr

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress