6 λόγοι για να φάτε κεράσια

Τους θερινούς μήνες, τα φρούτα – ομολογουμένως – έχουν την τιμητική τους. Τα αγαπημένα σε όλους μας, κεράσια, εκτός του ότι είναι από τα πιο γευστικά φρούτα και με ελάχιστες θερμίδες (Ένα φλιτζάνι του καφέ με κεράσια, έχει μόλις 87 θερμίδες!) του καλοκαιριού, έχουν και 6 ευεργετικές δράσεις για την υγεία μας. Διαβάστε τις:

  1. Μειώνουν τις φλεγμονές: Σε έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Nutrition, ανακαλύφθηκε ότι τα κεράσια έχουν την ικανότητα να μειώνουν τους βιοδείκτες, οι οποίοι συνδέονται με τις χρόνιες φλεγμονές. Συγκεκριμένα, ο χυμός κερασιού μπορεί να απαλύνει τις φλεγμονές στις αρθρώσεις από τους πάσχοντες από χρόνια αρθρίτιδα.
  2. Είναι μια καλή πηγή βιταμινών C και φυτικών ινών: Ένα φλιτζάνι του καφέ με κεράσια περιέχει το 16% της καθημερινής ποσότητας που πρέπει να προσλαμβάνει ο άνθρωπος και πάνω από 2 γραμμάρια φυτικών ινών.
  3. Βελτιώνουν τη λειτουργία του εγκεφάλου: Εάν συνηθίζετε να τρώτε κεράσια έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες να βελτιώσετε τη λειτουργία του εγκεφάλου. Παράλληλα, τα κεράσια μπορούν να προλάβουν ασθένειες όπως τη νόσο του αλτσχάιμερ.
  4. Προλαμβάνουν την καταστροφή των μυών: Τα κεράσια μπορούν να μειώσουν τους πόνους στους μύες, μετά από την άθληση, καθώς περιέχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά.
  5. Καταπολεμούν τις καρδιαγγειακές παθήσεις: Οι ανθοκυανίνες, που δίνουν στα κεράσια το έντονο κόκκινο χρώμα τους, μπορούν, επίσης, να καταπολεμήσουν τις καρδιαγγειακές παθήσεις, καθότι μπορούν να μεταβάλλουν τους παράγοντες που συνδέονται με το διαβήτη και τις καρδιαγγειακές παθήσεις.
  6. Βοηθούν στον ύπνο: Καθότι τα κεράσια περιέχουν μελατονίνη, μία ορμόνη η οποία βοηθάει στον ύπνο, μπορείτε να περιλάβετε στη διατροφή σας χυμό κερασιού, εάν αντιμετωπίζεται προβλήματα με τον ύπνο σας.

Newmail.gr

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress