5 λόγοι που ξυπνάτε κουρασμένοι

Νιώθετε συχνά να έχετε κοιμηθεί αρκετά και παρόλα αυτά να αισθάνεστε κουρασμένοι ή ότι χρειάζεστε παραπάνω ύπνο, διαβάστε 5 λόγους που μπορεί να συμβαίνει αυτό και πως να το αντιμετωπίσετε.

  1. Το δωμάτιο σας είναι σκοτεινό: Μπορεί να σας αρέσει να κοιμάστε στο απόλυτο σκοτάδι, όμως όταν ξημερώσει, ο οργανισμός σας δεν μπορεί να το αντιληφθεί, καθώς το δωμάτιο σας δεν φωτίζεται επαρκώς από τις ακτίνες του ήλιου. Ένας τρόπος για να έχετε τα οφέλη ενός σκοτεινού, τη νύχτα, και φωτεινού, την ημέρα, δωματίου είναι να έχετε λεπτές κουρτίνες στο υπνοδωμάτιο, οι οποίες επιτρέπουν το φως της ημέρας να εισέλθει.
  2. ύπνος 1Κοιμάστε αργά: Είτε μένετε ξύπνιοι, έως αργά, για να δουλέψετε, είτε διασκεδάζετε έξω, είτε βλέπετε την αγαπημένη σας ταινία, δεν εξασφαλίζεται το απαιτούμενο 7ωρο με 8ωρο ύπνου που χρειάζεστε, με αποτέλεσμα να ξυπνάτε κουρασμένοι, ό,τι κι αν κάνατε το προηγούμενο βράδυ. Μπορεί με τη σύγχρονη καθημερινότητα να είναι δύσκολο, όμως προσπαθείστε να διαμορφώσετε μια σταθερή συνήθεια για τον ύπνο σας, που θα σας βοηθήσει να ξυπνάτε κάθε μέρα ολοένα και ευκολότερα.
  3. ύπνος 2Πηγαίνετε για ύπνο αγχωμένοι: Είναι λογικό να σας αγχώνουν διάφορες καταστάσεις της ζωής σας, όμως το να πηγαίνετε για ύπνο αγχωμένοι, πιθανότατα θα καθυστερήσει το χρόνο μέχρι να σας πάρει ο ύπνος και δε θα κοιμηθείτε ήρεμα, με αποτέλεσμα να ξυπνήσετε νιώθοντας ότι χρειάζεστε περισσότερο ύπνο. Γι’ αυτό αποβάλλετε οτιδήποτε σας αγχώνει προτού κοιμηθείτε, με το να διαβάσετε κάποιο βιβλίο, να δείτε μια ταινία ή να ακούσετε μουσική.
  4. ύπνος 3Βάζετε το ξυπνητήρι σε αναβολή: Εάν είστε από τους ανθρώπους που θεωρούν ότι το να βάζουν το ξυπνητήρι μια ώρα νωρίτερα από την ώρα που θέλουν να ξυπνήσουν ώστε να το αναβάλλουν συνεχώς και να κοιμούνται λίγο ακόμη, τότε κάνετε κακό στον οργανισμό σας, καθώς δεν τον αφήνετε να αντιληφθεί πότε πρέπει να ξυπνήσει. Εάν θέλετε, όντως, να “χορτάσετε” λίγο παραπάνω ύπνο, τότε βάλτε το ξυπνητήρι σας στην κανονική ώρα που θέλετε να σηκωθείτε και βάλτε ένα επιπλέον, εάν πιστεύετε ότι δε θα το ακούσετε την πρώτη φορά.
  5. ύπνος 4Πηγαίνετε για ύπνο έχοντας καταναλώσει πολύ καφέ ή αλκοόλ: Η καφεΐνη που περιέχει ο καφές μπορεί να καθυστερήσει τον ύπνο σας, ενώ το αλκοόλ μπορεί μεν να σας κάνει να κοιμηθείτε γρηγορότερα, αλλά πιθανότατα δε θα έχετε έναν ήρεμο ύπνο, με αποτέλεσμα να ξυπνάτε κουρασμένοι. Επομένως, περιορίστε την ποσότητα του καφέ που καταναλώνετε μέσα στην ημέρα και προσπαθείστε να μην καταναλώσετε αλκοόλ εάν έχετε να ξυπνήσετε νωρίς την επόμενη ημέρα.

ύπνος 5

Newmail.gr

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress