15 tips για να ξυπνάτε καλύτερα

Το πρωινό ξύπνημα δεν είναι ό,τι πιο εύκολο. Γι’ αυτό, ακολουθούν 15 tips που θα κάνουν το πρωινό ξύπνημα ευκολότερο, όπως αναφέρονται από το brightside.me.

  1. Πηγαίνετε μια βόλτα μετά το μεσημεριανό φαγητό. Γενικά, προσπαθήστε να περνάτε όσο το δυνατό περισσότερο χρόνο έξω από το σπίτι. Αυτό θα αυξήσει τις πιθανότητες του να έχετε έναν καλό ύπνο και να ξυπνήσετε ξεκούραστοι.
  2. Κάντε τη γυμναστική σας το απόγευμα. Ιδίως κατά τη χειμερινή περίοδο, η κούραση που θα σας δημιουργήσει η γυμναστική, θα σας κάνει να έχετε έναν καλύτερο ύπνο.
  3. Προσπαθήστε να μη δείτε τηλεόραση μετά τις 8 το βράδυ. Το μπλε φως της τηλεόρασης δυσχαιρένει την παραγωγή της μελατονίνης, ορμόνης του ύπνου.
  4. Ανάψτε ένα αρωματικό κερί πριν πάτε για ύπνο. Ή χρησιμοποιείστε αιθέρια έλαια. Οι απαλές αυτές μυρωδιές θα σας χαλαρώσουν και θα σας κάνουν να κοιμηθείτε γρηγορότερα.
  5. Υποσχεθείτε στον εαυτό σας ένα καλό πρωινό. Και προσπαθήστε να μην φάτε λίγο πριν κοιμηθείτε. Το πρωί θα ξυπνήσετε πεινασμένοι και αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να σηκωθείτε από το κρεβάτι γρηγορότερα.
  6. f54bd7fbe9656df34caf2da60dcd8313Αν νυστάζετε, κοιμηθείτε. Πηγαίνετε για ύπνο όσο νωρίς κι αν είναι, ώστε να ξεκουραστείτε περισσότερο.
  7. Προσπαθήστε να κοιμηθείτε με ανοιχτό το παράθυρο. Κατά τη διάρκεια του ύπνου παράγονται ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα, επομένως ο σωστός αερισμός του χώρου σας, θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε ανανεωμένοι.
  8. Βάλτε το ξυπνητήρι σας μακριά. Τοποθετώντας το ξυπνητήρι σας σε σημείο που δεν φτάνετε να το απενεργοποιήσετε, θα σας βάλει στη διαδικασία του να σηκωθείτε από το κρεβάτι το πρωί.
  9. Ξυπνήστε με την αγαπημένη σας μουσική. Πλέον, τα ξυπνητήρια έχουν τη δυνατότητα να ξυπνάτε με όποιον ήχο εσείς θέλετε. Βάλτε την αγαπημένη σας μουσική και θα ξυπνήσετε ευδιάθετοι.
  10. Να βάζετε στόχους για την επόμενη ημέρα. Εάν έχετε έναν λόγο να ξυπνήσετε νωρίς, τότε θα ξυπνήσετε χαρούμενοι και με ευκολία.
  11. Ανάψτε τα φώτα όσο το δυνατόν γρηγορότερα, εάν πρέπει να ξυπνήσετε και έξω είναι ακόμη σκοτάδι.
  12. Πιείτε ένα ποτήρι νερό πριν φάτε το πρωινό σας. Αυτό το tip, όχι μόνο θα σας ενυδατώσει, αλλά θα σας βοηθήσει και να ξυπνήσετε.
  13. Ανοίξτε το παράθυρό σας και πάρτε μια βαθιά ανάσα. Ακόμη και αν έξω έχει κρύο, θα σας φύγει τελείως η υπνηλία και θα αυξηθεί η ροή του αίματος στον οργανισμό σας.
  14. 4d48686d328190859932ad2c7dc162a7Προσπαθήστε να μην ξανακοιμηθείτε. Για να το επιτύχετε ευκολότερα, να ξυπνάτε κάθε πρωί την ίδια ώρα κάθε μέρα.
  15. Ξυπνήστε με θετικές σκέψεις για την ημέρα. Φανταστείτε ότι θα έχετε μια πολύ όμορφη ημέρα, γεμάτη περιπέτειες.

Newmail.gr

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress