13 απλοί τρόποι για να αποβάλλετε το άγχος

  1. Καταγράψτε 5 πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμονες από τη ζωή σας κάθε πρωί. Κατά αυτόν τον τρόπο θα νιώσετε όμορφα και θα ηρεμήσετε.
  2. αγχος 1Διαβάστε ένα κεφάλαιο από το αγαπημένο σας βιβλίο κάθε μέρα. Οι χαρακτήρες και η ιστορία του βιβλίου θα σας κάνουν να ηρεμήσετε.
  3. αγχος 2Εκτονωθείτε, μέσω της γυμναστικής. Η γυμναστική μπορεί να σας βοηθήσει να αποβάλλεται το άγχος, καθώς θα σας εκτονώσει. Ιδίως, εάν προτιμήσετε να γυμναστείτε δίπλα στη φύση, θα νιώσετε απευθείας περισσότερο αναζωογονημένοι.
  4. αγχος 3Πιείτε πράσινο τσάι, αντί για καφέ. Καθώς ο καφές θα σας κάνει πιο νευρικούς, το πράσινο τσάι, το οποίο -επίσης- περιέχει καφεΐνη, θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε, χωρίς την “αρνητική επίδραση” του καφέ στα νεύρα σας, ενώ παράλληλα, θα σας ενυδατώσει.
  5. αγχος 4Κάντε θετικές σκέψεις και σκεφτείτε τι θέλετε να επιτύχετε μέσα στην ημέρα. Το να σκέφτεστε θετικά, σχετικά με την καθημερινότητά σας, θα σας γεμίσει αισιοδοξία και θα σας μειώσει το περιττό άγχος.
  6. αγχος 5Καθαρίστε το χώρο σας προτού φύγετε από το σπίτι. κατά αυτόν τον τρόπο, δε θα έχετε το άγχος, μέσα στην ημέρα, ότι θα πρέπει και να καθαρίσετε, όταν φτάσετε στο σπίτι, ενώ παράλληλα, το να σας “υποδεχτεί” ένα όμορφο σπίτι, θα σας χαλαρώσει από μια κουραστική ημέρα.
  7. αγχος 6Αναπνεύστε. Μπορεί να ακούγεται τετριμμένο, αλλά 5 βαθιές ανάσες κάθε φορά που νιώθετε πιεσμένοι, θα ενισχύσουν τον εγκέφαλό σας με οξυγόνο και θα σας ηρεμήσουν στη στιγμή.
  8. αγχος 15Οργανώστε το χώρο εργασίας σας και θα δείτε ότι θα είστε πιο παραγωγικοί, ενώ θα εξοικονομήσετε και περισσότερο χρόνο.
  9. αγχος 8Απολαύστε τις μικρές χαρές της ζωής. Κάθε μέρα τρέχετε για να πάτε στη δουλειά και προσπερνάτε τον όμορφο κήπο με τα τριαντάφυλλα που υπάρχει στο δρόμο σας. Την επόμενη φορά, σταματήστε και μυρίστε τα λουλούδια και θα δείτε αυτομάτως την ημέρα σας να γίνεται λίγο πιο όμορφη.
  10. αγχος 9Καταγράψτε όσα σας απασχολούν, λίγο πριν κοιμηθείτε και παρατηρήστε ότι θα κοιμηθείτε πολύ πιο εύκολα και θα μπορέσετε να διαχειριστείτε όσα σας απασχολούν πολύ πιο εύκολα.
  11. αγχος 11Κλείστε τις ηλεκτρονικές συσκευές μία ώρα πριν πάτε για ύπνο. Το να τσεκάρετε τα e-mail σας λίγο πριν κοιμηθείτε, σας γεμίζει με άγχος και δυσκολεύει έναν ήρεμο ύπνο.
  12. αγχος 10Πηγαίνετε μια βόλτα προτού πάτε για ύπνο. Ο καθαρός αέρας θα σας αναζωογονήσει, ενώ παράλληλα θα βρείτε χρόνο να σκεφτείτε ήρεμα όλα όσα σας απασχολούν.
  13. αγχος 12Μάθετε πότε είναι η καταλληλότερη στιγμή για να τα παρατήσετε. Μπορεί να μην ακούγεται και τόσο εμψυχωτικό, αλλά υπάρχουν καταστάσεις που μας πιέζουν τόσο, ώστε να μην μπορούμε να τις διαχειριστούμε καταλλήλως. Το να γνωρίζουμε πότε πρέπει να τα παρατήσουμε, ή να ζητήσουμε βοήθεια, δεν είναι κακό, αντιθέτως, θα μας ηρεμήσει.

αγχος 13

Newmail.gr

 

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress