10 τρόποι για να κοιμάστε καλύτερα

  1. Κάντε γυμναστική: Δε χρειάζονται ώρες προπόνησης στο γυμναστήριο, όμως ένα απλός περίπατος με γρήγορο βηματισμό στο δρόμο, ή ακόμη καλύτερα στη φύση, είναι αρκετός.
  2. υπνος 1Καταγράψτε αυτά που σας προβληματίζουν: Μέσα στην ημέρα συλλέγουμε εκατοντάδες σκέψεις, από τα πιο σημαντικά, μέχρι τα πιο ασήμαντα γεγονότα. Το να καταγράφετε, λοιπόν, κάποιες από αυτές τις σκέψεις σε ένα χαρτί, δεν είναι μόνο θεραπευτικό, αλλά “ελευθερώνει” χώρο στο μυαλό σας, ώστε να προγραμματίσει την επόμενη ημέρα.
  3. υπνος 2Χαλαρώστε: Προτού κοιμηθείτε προσπαθήστε να χαλαρώσετε κάνοντας αυτές τις πολύ απλές ασκήσεις: Πάρτε αργές, βαθιές ανάσες από τη μύτη και εκπνεύστε από το στόμα, αγνοώντας οποιαδήποτε σκέψη σας έρθει στο μυαλό και συγκεντρωθείτε στο να χαλαρώσετε κάθε σημείο του σώματός σας, ξεχωριστά.
  4. υπνος 4Διαβάστε: Διαβάστε ένα βιβλίο πριν τον ύπνο, ούτως ώστε οι σκέψεις ολόκληρης της ημέρας να εξαφανιστούν , αφού το μυαλό σας θα επικεντρωθεί στο βιβλίο και τους χαρακτήρες του.
  5. υπνος 5Κλείστε το κινητό σας: Όλοι τσεκάρουμε τα e-mails ή τα social media στο κρεβάτι, προτού κοιμηθούμε, όμως το φως που παράγει η οθόνη του κινητού, καθώς και του laptop, tablet κ.λπ. αποσπά τον εγκέφαλο από τη διαδικασία του ύπνου, με αποτέλεσμα να κοιμάστε πολύ δυσκολότερα.
  6. υπνος 6Οργανωθείτε: Ακόμη και αν ακολουθήσετε όλα τα παραπάνω tips, κάποια στιγμή, θα σκεφτείτε ότι δεν έχετε τίποτα καθαρό να φορέσετε αύριο, ή ότι δεν θυμάστε που αφήσατε το ρολόι σας. Γι’ αυτό, οργανώστε από το προηγούμενο βράδυ τι θα φορέσετε, για παράδειγμα, την επόμενη ημέρα στη δουλειά, προγραμματίστε από πριν οτιδήποτε μπορεί να σας αγχώνει και κοιμηθείτε ξέγνοιαστοι.
  7. υπνος 7Κοιμηθείτε νωρίς: Σύμφωνα με έρευνες, το να πάτε για ύπνο μετά τα μεσάνυχτα, οδηγεί σε αρνητικές και περισσότερο αγχώδεις σκέψεις καθώς και σε αρνητικά συναισθήματα προτού κοιμηθείτε.
  8. υπνος 8Καταγράψτε τις προτεραιότητές σας: Εάν καταγράψετε τις 3 σημαντικότερες (και ακόμη καλύτερα τις πλέον ευχάριστες) προτεραιότητες που έχετε για την επόμενη ημέρα, το μυαλό σας θα επικεντρωθεί σε αυτές και θα ξεχάσει οτιδήποτε άλλο, έως ότου κοιμηθείτε.
  9. υπνος 3Δημιουργήστε μια ρουτίνα: Οτιδήποτε επαναλαμβανόμενο κάνουμε, δημιουργεί μια “ρουτίνα” στον οργανισμό, η οποία είναι δύσκολο να μην ακολουθηθεί. Για παράδειγμα, εάν συνηθίσετε να κοιμάστε με ανοιχτές τις κουρτίνες του δωματίου σας, κάθε φορά που θα βλέπετε ανοιχτές τις κουρτίνες, το μυαλό σας θα νομίζει ότι είναι η ώρα του ύπνου.

ύπνος 9

Newmail.gr

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress