Χρήσιμα tips για να ξεχάσετε το Jet Lag

Τα πολύωρα ταξίδια, συχνά μας δημιουργούν μία αίσθηση ναυτίας, αφυδάτωσης, ανεξήγητης κούρασης και δυσφορίας, κάνοντας τις πρώτες μέρες του ταξιδιού ανυπόφορες και τις ημέρες της επιστροφής ακόμη χειρότερες. Διαβάστε λοιπόν μερικά πολύ χρήσιμα tips, τόσο για να προλάβετε, όσο και για να αντιμετωπίσετε το Jet Lag.

jet lag 1Πριν το ταξίδι:

  • Εάν αλλάξετε ζώνη ώρας μετά το ταξίδι σας, προσπαθήστε να προσαρμόσετε το πρόγραμμά σας στη ζώνη ώρας που σκοπεύετε να ταξιδέψετε, 1 με 2 ημέρες πριν από το ταξίδι σας, αναδιαμορφώνοντας, δηλαδή, τις ώρες του ύπνου και των γευμάτων σας.
  • Ταξιδέψτε βράδυ, ώστε να κοιμηθείτε και να μην κουραστείτε το ίδιο από το ταξίδι. Εάν ταξιδέψετε με αεροπλάνο, πάρτε μαζί σας κάποιο ειδικό μαξιλάρι για τον αυχένα, ωτοασπίδες (ή ακουστικά για μουσική) και μία μάσκα ύπνου, που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε καλύτερα και ευκολότερα.
  • Φροντίστε να μην αγχωθείτε για το ταξίδι σας, καθώς το άγχος θα μεγιστοποιήσει το αίσθημα του Jet Lag που θα νιώσετε όταν φτάσετε στον προορισμό σας.

jet lag 2Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού:

  • Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού φροντίστε να έχετε τουλάχιστον ένα μπουκαλάκι νερό μαζί σας, ώστε να παραμείνετε ενυδατωμένοι. Επίσης, προσπαθείστε να μην καταναλώσετε αλκοόλ ή καφέ, καθώς και τα δύο οδηγούν σε αφυδάτωση.
  • Μπορεί οι επιλογές σας για φαγητό, κατά τη διάρκεια μιας πτήσης να μην είναι πολλές, όμως επιλέξτε ελαφρύ φαγητό και αποφύγετε να φάτε πολύ, ώστε να μην έχετε ναυτία όταν αποβιβαστείτε.
  • Εάν έχετε ένα πολύωρο ταξίδι, προσπαθείστε να σηκώνεστε από τη θέση σας όσο το δυνατότερο εφικτό, ώστε να μην φτάσετε κουρασμένοι και πιασμένοι στον προορισμό σας.

jet lag 3Μετά το ταξίδι:

  • Είτε έχετε αλλάξει ζώνη ώρας, είτε όχι, όσο δελεαστικό κι αν είναι, μην κοιμηθείτε μέχρι να έρθει η ώρα που κοιμάστε συνήθως, ώστε να συγχρονιστείτε με τους ρυθμούς του μέρους που επισκέπτεστε.
  • Μόλις φτάσετε, αφήστε το δωμάτιο του ξενοδοχείου και κάντε μια βόλτα. Ο καθαρός αέρας και το φυσικό φως θα σας κάνουν να νιώσετε καλύτερα.
  • Κάντε ό,τι κάνατε και στο σπίτι σας. Δηλαδή, εάν, για παράδειγμα, γυμνάζεστε συγκεκριμένη ώρα την ημέρα, μην αλλάξετε αυτή σας τη συνήθεια. Κάντε το ίδιο και με τον ύπνο και το φαγητό.

Newmail.gr

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress