Τροφές που κάνουν καλό στη καρδιά

Η καλή λειτουργία της καρδιάς περνάει από το στομάχι.υπάρχουν 5 τροφές,οι οποίες μειώνουν τα επίπεδα χοληστερίνης,πίεσης και προστατεύουν τα αγγεία.
Καταναλώνοντας όσο και περισσότερες από αυτές τις τροφές,κάνουμε τη καρδιά μας πιο δυνατή και υγιή για πολλά χρόνια.

Ψητά ψάρια

solomosΤα λιπαρά ψάρια όπως (Σολομός,τόνος) αποτελούν πηγή πολύτιμων ω-3 λιπαρών οξέων,τα οποία συμβάλλουν στη μείωση τριγλυκερίδιων και της φλεγμονής,ρίχνουν τη πίεση και περιορίζουν το κίνδυνο εμφάνισης αρρυθμιών.
Μεγάλη σημασία επίσης για τι καρδιά ,έχει ο τρόπος μαγειρέματος.
Να προτιμάτε το ψήσιμο στο φούρνο,στη σχάρα και στον ατμό και
να αποφεύγετε το τηγάνισμα.

Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί

kokkinoΤο κόκκινο κρασί είναι μια πολύ καλή επιλογή για τη καρδιά.Η ρεσβερατρόλη και οι κατεχίνες που περιέχει είναι δύο αντιοξειδωτικές ουσίες οι οποίες μπορούν να προστατέψουν τα τοιχώματα των αρτηριών από την αθηροσκλήρωση.

Ένα μήλο την ημέρα

apple
Τα μήλα περιέχουν πηκτίνη( διαλυτές φυτικές ίνες)  και τις πολυφαινόλες, τα οποία συμβάλλουν στη βελτίωση του μεταβολισμού των λιπών και μειώνουν την παραγωγή ουσιών που προκαλούν φλεγμονή.

Σταφίδες

stafida-2
Η κατανάλωση της σταφίδας μειώνει την υψηλή αρτηριακή πίεση και εμποδίζει το κίνδυνο εκδήλωσης καρδιαγγειακών προβλημάτων.το γεγονός αυτό οφείλεται οτι η σταφίδα είναι πλούσια σε κάλιο.

Και τέλος τα βότανα

faskomiloΤο φασκόμηλο,δεντρολίβανο,θυμάρι και ρίγανη διαθέτουν αντιοξειδωτική δράση,η οποία βοηθάει στη σωστή λειτουργία της καρδιάς και των αγγείων,αλλά και όλου του οργανισμού.

Τίνα Παπαδάκη

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress