Το καλοκαίρι έφτασε – 7 τρόποι να χάσετε γρήγορα βάρος!

Οδηγώντας προχθές στον δρόμο προς το γραφείο και  περνώντας έξω από τα γυμναστήρια της Λεωφόρου Κηφισίας, είδα ασυνήθιστη κίνηση, βασικά χαμός γινόταν από άνδρες και γυναίκες που έτρεχαν στους διαδρόμους και σήκωναν βάρη σαν να μην υπάρχει αύριο..

Το newmail σας προτείνει 7 απλούς τρόπους να για να φτάσετε πιο γρήγορα στο επιθυμητό αποτέλεσμα που δεν είναι άλλο από το χάσιμο των περιττών κιλών που όλοι παίρνουμε κατά την διάρκεια του χειμώνα.

1) Κρατήστε ημερολόγιο

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να χάσετε γρήγορα βάρος, είναι να κρατάτε ημερολόγιο με τις τροφές που τρώτε και ακόμα καλύτερα να σημειώνετε και τις θερμίδες. Το ξέρω, είναι απίστευτα εκνευριστικό να πρέπει να σημειώσεις και εκείνο το μικρό κομματάκι γραβιέρα που έφαγες, ή εκείνο το αθώο σοκολατάκι, κάποιοι μάλλον νομίζουν ότι αν το φάνε και στα κρυφά δεν θα μετρήσουν οι θερμίδες.. Ημερολόγιο φαγητού λοιπόν για να έχουμε μια εικόνα τι μπαίνει καθημερινά στο στομάχι μας..

2) Προσοχή στις μερίδες

Ένα κομματάκι τούρτα, θα πρέπει να είναι όντως ένα κομματάκι τούρτα και όχι όλη η τούρτα. Όταν στο σούπερ μάρκετ αγοράζετε κάποιο αλλαντικό, γαλοπούλα για παράδειγμα ζητήστε να σας κόψουν συγκεκριμένο αριθμό ώστε να ξέρετε ανά πάσα στιγμή πόσα κομμάτια θα έχετε φάει.

3) Βρείτε γλυκά με χαμηλές θερμίδες

Με το να στερηθείτε τα αγαπημένα σας γλυκά, και μετά από λίγο καιρό να σας βρούνε αγκαλιά με την μερέντα και δύο τούρτες κάποιο από εκείνα τα βράδια που επιτεθήκατε μέσα στον ύπνο σας (και καλά τώρα μέσα στον ύπνο..)  , είναι σαφώς καλύτερο να βρείτε γλυκά με χαμηλές θερμίδες ώστε να μην στερηθείτε το γλυκό από την διατροφή σας.

4) H20

Ναι σωστά μαντέψατε εκτός αν στο μάθημα της χημείας κοβόσασταν κάθε χρόνο. Το Η20 το γνωστό μας νερό, το πιο πολύτιμο υγρό στον πλανήτη θα είναι ένας σημαντικός σας σύμμαχος στην προσπάθεια σας να χάσετε βάρος. Πιείτε νερό , πολύ νερό, 8 με 10 ποτήρια νερό την ημέρα είναι ένα πολύ καλό βήμα για την κατάκτηση της τέλειας σιλουέτας.

5) Μην χάνετε κάποιο γεύμα 

Καλό θα είναι να μην παραλείπετε κάποιο γεύμα, καθώς αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα στο επόμενο σας γεύμα να καταναλώσετε περισσότερες θερμίδες από όσες θα τρώγατε κανονικά. Δώστε βάση στο πρωινό που θα πρέπει να είναι πλούσιο, και για σνακ προτιμήστε μπάρες πρωτεΐνης ή κάποιο φρούτο.

6) Πρωτεΐνη

Ακόμα και αν έχετε “πλακωθεί” στα φρούτα και στα λαχανικά , καλό είναι να γνωρίζετε ότι θα χρειαστείτε απαραιτήτως και πρωτεΐνη στην διατροφή σας καθώς επιταχύνει τον μεταβολισμό. Βράστε ένα αυγό κάθε πρωί, έχει την πρωτεΐνη που χρειάζεστε.

7) Δημιουργήστε σαλάτες 

 Η σαλάτα θα πρέπει πλέον να γίνει καθημερινή σας συνήθεια, και για να μην βαρεθείτε , καλό θα είναι να υπάρχει ποικιλία στις σαλάτες σας. Οι επιλογές στην σαλάτα είναι αμέτρητες, και με μια επίσκεψη στον μανάβη της γειτονιάς σας, θα ανακαλύψετε συνδυασμούς λαχανικών που θα απογειώσουν τα πιάτα σας.

 

 N.M 

newmail.gr 

 

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress