Πως να τονώσετε την ενέργειά σας χωρίς καφέ

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο καφές, μπορεί να μας ξυπνήσει και να μας κάνει πιο ενεργητικούς, όμως υπάρχουν και άλλοι πιο υγιεινοί τρόποι που μπορούν να τονώσουν την ενέργειά μας, τόσο το πρωί, όσο και κατά τη διάρκεια της ημέρας.

  1. 1Πιείτε νερό: Πολλές φορές δεν είναι αντιληπτό, αλλά η έλλειψη νερού είναι ένας βασικός λόγος που μπορεί να νιώθετε κουρασμένοι. Ξεκινήστε την ημέρα σας, λοιπόν, με ένα ποτήρι νερό και φροντίστε να πιείτε, τουλάχιστον άλλα 7 κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  2. 2Φάτε ένα υγιεινό πρωινό: Προσπαθήστε να πείτε όχι στη ζάχαρη στο πρωινό σας και επιλέξτε smoothies, φρούτα, γάλα, φυσικούς χυμούς, ή ομελέτα με λαχανικά.
  3. 3Μην τρώτε παραπάνω όταν έχετε χορτάσει: Δεν χρειάζεται να φάτε ολόκληρη τη μερίδα που σας σερβίρουν σε κάποιο εστιατόριο, εάν έχετε ήδη χορτάσει. Κατά τη διάρκεια της χώνεψης ο οργανισμός καταναλώνει πολλή ενέργεια. Επομένως, φάτε όσο νιώθετε πεινασμένοι και επιλέξτε κάποιο σνακ, κατά η διάρκεια της ημέρας.
  4. 4Αναπνεύστε σωστά: Αυτό κι αν δεν είναι αντιληπτό, αλλά πολλοί από εμάς δεν αναπνέουν σωστά. Οι ενήλικες δεν αναπνέουν τόσο βαθιά σε σχέση με τα παιδιά, πράγμα το οποίο επιβαρύνετε όταν εισέλθει ο παράγοντας του άγχους. Και το να μην αναπνέει κάποιος σωστά, σημαίνει ότι δεν οξυγονώνεται επαρκώς ο εγκέφαλός του. Γι’ αυτό, για να κάνετε μια “επανεκκίνηση” στον οργανισμό σας, χαλαρώστε και πάρτε βαθιές ανάσες. Θα νιώσετε πιο αναζωογονημενοι, στη στιγμή!

Newmail.gr

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress