Πως να νικήσετε την κούραση

Οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής, κουράζουν τον άνθρωπο τόσο σωματικά όσο και πνευματικά. Πολλοί νιώθουν τόσο κουρασμένοι που δεν μπορούν να πάνε στη δουλειά τους, να ασχοληθούν με τις δουλειές του σπιτιού, ή ακόμη να έχουν ένα χόμπι, να ξυπνήσουν νωρίς και να απολαύσουν τη μέρα τους και πολλά άλλα.

Και όλοι λένε ότι δεν έχουν ενέργεια να τα κάνουν όλα αυτά. Η ανθρώπινη ενέργεια χωρίζεται σε 4 κατηγορίες: τη σωματική, τη συναισθηματική, τη διανοητική και την πνευματική. Πως όμως επηρεάζουν όλα αυτά την κούραση που μπορεί να νιώθει κάποιος;

κουραση 1

 

Σωματική ενέργεια:

Το επιβαρυμένο πρόγραμμα στη δουλειά, οι απαιτήσεις των άλλων από εσάς, οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας είναι κάποιοι από τους παράγοντες που σας κάνουν να νιώθετε σωματικά κουρασμένοι. Πως, λοιπόν, θα υπερνικήσετε αυτή τη σωματική κούραση;

  1. Κοιμηθείτε: Προσπαθήστε να κοιμηθείτε τουλάχιστον 7 ώρες και φροντίστε να κοιμηθείτε, έστω και για λίγο, κάθε φορά που θα νιώσετε κουρασμένοι, ακόμη και κατά τη διάρκεια της μέρας.
  2. Γυμναστείτε: Δεν αναφέρομαι σε εξαντλητικά προγράμματα στο γυμναστήριο, αλλά σε κάτι που θα σας κάνει να νιώσετε καλά, όπως το να παίξετε ποδόσφαιρο με τους φίλους σας, ή να πάτε για τρέξιμο το πρωί.
  3. Φάτε υγιεινά: Προσπαθήστε να μην επιβαρύνετε τον οργανισμό σας με τροφές που δεν έχουν τίποτα ωφέλιμο να του προσφέρουν, όπως είναι το γρήγορο φαγητό, ή τα σνακ του εμπορίου.

κουραση 2

 

Συναισθηματική ενέργεια:

Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει ότι όταν νιώθετε αγχωμένοι, ή εκνευρισμένοι δεν μπορείτε να αποδώσετε το ίδιο στη δουλειά σας. Τα αρνητικά συναισθήματα, σας καταβάλλουν και σας κουράζουν συναισθηματικά.

Επομένως, προσπαθήστε να δείτε το καλό σε ό,τι συμβαίνει και γεμίστε με συναισθήματα πληρότητας, δείτε τα πάντα σαν μια νέα πρόκληση και περιπέτεια. Αρχίστε να σκέφτεστε θετικά, να περνάτε περισσότερο χρόνο με τους αγαπημένους σας ανθρώπους και θα δείτε τις μέρες σας να ξεκινούν όμορφα και τα κίνητρα για να κάνετε το οτιδήποτε, πολλά περισσότερα.

κουραση 3

 

Διανοητική ενέργεια:

Η διανοητική ενέργεια αφορά την ικανότητά σας να συγκεντρώνεστε, τη δημιουργικότητα, τη σωστή διαχείριση του χρόνου και άλλα, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι εάν έχετε έλλειψη διανοητικής ενέργειας είναι πολύ δύσκολο όχι μόνο να εργαστείτε, αλλά και αντιμετωπίσετε την καθημερινότητα.

Για να την ενισχύσετε, διαβάστε βιβλία, παίξτε μουσική, ζωγραφίστε, γράψτε, τραβήξτε φωτογραφίες κάντε οτιδήποτε δημιουργικό και μην σπαταλάτε τον ελεύθερο χρόνο σας σε μη δημιουργικές ασχολίες.

κουραση 4

 

Πνευματική ενέργεια:

Αρχίστε να σκέφτεστε περισσότερο. Πολλοί άνθρωποι δεν σκέφτονται πέρα από τα “καλούπια” της καθημερινότητας.

Προσπαθήστε να διευρύνετε τον ορίζοντα σας περισσότερο, με τρόπους όπως: να κάνετε κάποια εθελοντική εργασία, να κάνετε φιλανθρωπίες και οτιδήποτε άλλο θα σας βγάλει από την πνευματική μονοτονία της καθημερινότητας.

κουραση 5

 

Τέλος, θέστε στόχους, προγραμματίστε – για παράδειγμα – ένα ταξίδι κάθε χρόνο και δείτε τα πράγματα πιο θετικά, ώστε να είστε το παράδειγμα προς μίμηση για τους γύρω σας, αλλά και για τον εαυτό σας.

 

Newmail.gr

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress