Πως να κρατηθείτε σε φόρμα, χωρίς να πηγαίνετε γυμναστήριο

Είναι καλοκαίρι και το να έχουμε ένα ωραίο σώμα είναι βασικό. Αντί, όμως να περνάμε όλη μας την ημέρα στο γυμναστήριο, μπορούμε να κρατηθούμε σε φόρμα ανέξοδα και σε λιγότερο χρόνο, βάζοντας απλώς ένα από τα παρακάτω tips στο καθημερινό μας πρόγραμμα.

αντηλιακό 4

  • Περπατήστε: Το περπάτημα είναι βασικό για να μας κρατάει σε φόρμα, όμως είναι και κάτι το οποίο το ξεχνάμε, λόγω των γρήγορων ρυθμών της καθημερινότητας. Όταν, λοιπόν, έχετε χρόνο, μπορείτε να πάτε μια βόλτα για περπάτημα, ή ακόμη και να πάτε με τα πόδια στη δουλειά σας. Επίσης, το περπάτημα στην παραλία είναι μια πολύ καλή λύση, καθώς πέρα από τα οφέλη που έχει για την καρδιαγγειακό σύστημα, “καίει” έως και τις διπλές θερμίδες από ότι το περπάτημα στην άσφαλτο.

κολύμπι

  • Κολυμπήστε: Το κολύμπι είναι ο καλύτερο τρόπος για το καλοκαίρι, ώστε να γυμνάσουμε ολόκληρο το σώμα και παράλληλα να κάψουμε έως και 500 θερμίδες την ώρα, οι οποίες μπορούν να φτάσουν μέχρι και τις 700, αναλόγως την ένταση.

ασκήσεις

  • Κάντε ασκήσεις στο σπίτι: Κάποιες ασκήσεις, όπως είναι για παράδειγμα το squat, οι οποίες δεν χρειάζονται κάποιο ειδικό μηχάνημα γυμναστηρίου, μπορούν πολύ εύκολα να γίνουν και στο σπίτι. Κάντε squat, λοιπόν, παράλληλα με τις δουλειές του σπιτιού, ή όταν βλέπετε τηλεόραση, ανέξοδα και αποτελεσματικά.

όρθιοι

  • Σηκωθείτε όρθιοι: Ό,τι μπορείτε να κάνετε ενώ κάθεστε, μπορείτε να το κάνετε και όρθιοι. Εάν, λοιπόν, έχετε αυτή τη δυνατότητα, σηκωθείτε όρθιοι και κάψτε 50 θερμίδες την ώρα, χωρίς να κάνετε τίποτα παραπάνω.

πρωινό

  • Φάτε καλό πρωινό: Βεβαιωθείτε ότι το πρωινό σας θα είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, με αποτέλεσμα να μην πεινάσετε μέχρι το επόμενο γεύμα σας και να καταφύγετε σε ανθυγιεινά και με πολλές θερμίδες σνακ.

νερό

  • Πιείτε νερό: Έχουμε μιλήσει για τη σημασία του νερού στην καθημερινότητά μας όμως το να πίνουμε νερό είναι κάτι που πολύ συχνά ξεχνάμε. Πέραν του ότι το νερό είναι ευεργετικό για τον οργανισμό, ιδίως κατά τους θερινούς μήνες, έχει την ικανότητα να “κόβει” την όρεξη και έτσι να μην τρώμε παραπάνω, εάν έχουμε ήδη χορτάσει. Μάλιστα, εάν έχετε βαρεθεί το νερό, μπορείτε να δοκιμάσετε να πίνετε νερό με λεμόνι

Newmail.gr

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress