Οι 9 τροφές που μας φτιάχνουν τη διάθεση!

“Είμαστε ό,τι τρώμε”. Μπορεί να μας ακούγεται υπερβολικό, όμως ισχύει. Οι θρεπτικές ουσίες των τροφίμων που εισέρχονται στον οργανισμό, μπορούν να επηρεάσουν από τη λειτουργία του, έως και το τι σκεφτόμαστε. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι υπάρχουν τροφές που πραγματικά μπορούν να μας φτιάξουν τη διάθεση! Δείτε τις:

Νερό

νερό

Από τα πρώτα σημάδια της αφυδάτωσης είναι η έλλειψη “καθαρού” μυαλού και η οξυθυμία. Το να πιείτε απλώς λίγο νερό θα σας αλλάξει αυτομάτως τη διάθεση. Φροντίστε, λοιπόν, να πίνετε 8 – 10 ποτήρια νερό την ημέρα.

Προβιοτικά

προβιοτικά

Η υγεία του στομάχου μπορεί να επηρεάσει ακόμη και την ψυχική υγεία. Τα προβιοτικά, λοιπόν, μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεση, τον ύπνο και το βάρος σας. Προβιοτικά υπάρχουν σε τροφές όπως το γιαούρτι, η μαύρη σοκολάτα, το τουρσί, το ψωμί κ.α.

Ίνες

ίνες

Είναι εντυπωσιακό, όμως, μεγάλο μέρος της σεροτονίνης, της ορμόνη – δηλαδή – που σε αυτήν οφείλεται το αίσθημα της χαράς, παράγεται στο στομάχι! Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει ότι μετά από ένα βαρύ γεύμα, αισθάνεστε κουρασμένοι, έχετε νεύρα και υπνηλία. Γι’ αυτό, βάλτε τις ίνες στην καθημερινή σας διατροφή, ώστε να ενισχύσετε τη λειτουργία του στομάχου σας. Ίνες περιέχουν τα φρούτα και λαχανικά, τα δημητριακά, τα όσπρια, το μαύρο ψωμί κ.λπ.

Ωμέγα 3

ωμεγα 3

Η πείνα συνδέεται με το θυμό. Αντί, λοιπόν, να αναζητήσετε “διαφυγή” σε τροφές πλούσιες σε λιπαρά, προτιμήστε τροφές με Ωμέγα 3 λιπαρά. Τα Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα λειτουργούν ευεργετικά σε μυαλό και πνεύμα και περιέχονται σε τροφές όπως το ψάρι, οι ξηροί καρποί, τα χόρτα κ.α.

Βιταμίνη Β και D

βιταμινη β

Η βιταμίνη Β έχει την ικανότητα να επιδρά θετικά στη διάθεση και τη συγκέντρωση. Ενώ, εάν αναζητήσετε στο διαδίκτυο “βιταμίνη D και κατάθλιψη” θα σας εμφανιστούν περίπου 50.000 αποτελέσματα. Γι’ αυτό η κατανάλωση τροφών, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά και τα όσπρια, πλούσιων σε βιταμίνη Β, είναι σημαντική. Το ίδιο σημαντική είναι και η κατανάλωση σολομού, αυγών, τυριού, μανιταριών και τόνου, καθώς περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης D. Για μεγαλύτερη ενίσχυση του οργανισμού με βιταμίνη Β και D, μπορείτε να καταφύγετε και στα αντίστοιχα συμπληρώματα διατροφής.

Χαλκός

χαλκός

Σαφέστατα και δεν αναφερόμαστε σε πραγματικό χαλκό, αλλά στο χαλκό που περιέχουν τα χόρτα, οι ξηροί καρποί και τα φασόλια και οποίος βοηθάει τα μηνύματα να μεταφέρονται στους νευρώνες, ενώ επίσης έχει την ικανότητα να βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου.

Σίδηρος

σίδηρος

Η έλλειψη σιδήρου μπορεί να προκαλέσει κόπωση, οξυθυμία, δυσκολία στη σκέψη και πολλά άλλα. Επομένως, είναι πασιφανές ότι επηρεάζει αρνητικά και τη διάθεση. Μεγάλες ποσότητες σιδήρου υπάρχουν στο κρέας, στα γαλακτοκομικά προϊόντα, στις πιπεριές, στις ντομάτες, στις φράουλες, στο κίτρο κ.α.

Ψευδάργυρος

ψευάργυρος

Το αντιμικροβιακό αυτό μέταλλο, εκτός του ότι προλαμβάνει τις ασθένειες, μπορεί να βελτιώσει και τη διάθεση σας άμεσα και μπορείτε να το βρείτε στο κόκκινο κρέας, στα όσπρια, στα δημητριακά, στα χόρτα και στα φρούτα και λαχανικά που έχουν βαθύ πράσινο φύλλωμα.

Newmail.gr

 

 

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress