Οι 7 τροφές που θα σας φτιάξουν τη διάθεση!

Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή είναι άμεση συνδεδεμένη με την διάθεση μας και μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά στην ψυχολογία μας. Η παρακάτω λίστα με τις 7 τροφές θα σας φτιάξει την ψυχολογία, παρέχοντας ταυτόχρονα στον οργανισμό σας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά!

1) Σοκολάτα

chocolate

Στο άκουσμα και μόνο της λέξης σοκολάτα, η διάθεση αμέσως ανεβαίνει! Η σοκολάτα περιέχει αντιοξειδωτικά, και μαγνήσιο που ρίχνει αποτελεσματικά την πίεση. Δύο μικρά κομμάτια σοκολάτας με περιεκτικότητα 70% σε κακάο είναι η πιο γλυκιά επιλογή της ημέρας!

 

2) Καφές

coffee

Οι περισσότεροι ξεκινάνε την ημέρα τους με ένα ποτήρι καφέ, και σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες ο καφές όχι μόνο σας κρατάει δραστήριους για μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά επίσης μπορεί να βοηθήσει στην βελτίωση της διάθεσης και της ψυχολογίας σας! Η καθημερινή κατανάλωση του καφέ, αυξάνει τα επίπεδα της ντοπαμίνης και σεροτονίνης στον οργανισμό σας, με τις δύο αυτές ουσίες να “καταπολεμούν” αποτελεσματικά τις αρνητικές σκέψεις..

 

3) Σολομός

solomos-1

O σολομός είναι πλούσιος σε αποτελεί το Α και το Ωμέγα 3 της διατροφής μας, με τα ω3 λιπαρά να αποτελούν έναν από τους καλύτερους σύμμαχους της υγείας σας, που εκτός από την εξαιρετική αντιθρομβωτική τους δράση, βοηθάνε στην βελτίωση της μνήμης και της διάθεσης!

 

4) Αυγά

eggs-2

Ομελέτα, τηγανητά, βραστά η επιλογή είναι δικιά σας, το αποτέλεσμα όμως παραμένει το ίδιο με τα αυγά να αποτελούν εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και βιταμίνης D. H βιταμίνη D προστατεύει το ανοσοποιητικό σύστημα και πρόσφατες έρευνες έχουν ανακαλύψει ότι η βιταμίνη D είναι άμεσα συνδεδεμένη με την καλυτέρευση της ψυχολογίας!

 

5) Καρύδια

karidia-1

Οι ξηροί καρποί, αλλά ιδιαίτερα τα καρύδια μπορεί να περιέχουν αρκετές θερμίδες ταυτόχρονα όμως αποτελούν μια εξαιρετική επιλογή για μια υγιεινή διατροφή. Τα καρύδια περιέχουν  μελατονίνη, μια ουσία που βοηθάει πολύ στην καλυτέρευση του ύπνου ενώ παράλληλα μας προστατεύει από τον κίνδυνο καρδιαγγειακών  παθήσεων. Η μελατονίνη “μάχεται” δραστικά κατά της ορμόνης του στρες! Μια χούφτα με καρύδια την ημέρα είναι αρκετά για να σας φτιάξει η διάθεση!

 

6)Μπανάνες

Banana-1

Οι μπανάνες είναι φορτισμένες με κάλιο, που παίζει έναν σημαντικό ρόλο στον ανθρώπινο οργανισμό, με αποτελεσματική προστασία για την υγεία της καρδιάς μας! Οι μπανάνες επίσης αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης B, που έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τα επίπεδα της κατάθλιψης.

 

7) Ζυμαρικά

pasta-22

Σε μια παλιά διαφήμιση της δεκαετίας του 90, ο Φώτης Σεργουλόπουλος έλεγε “Είμαι μακαρονάς, τι να κάνω;”. Τελικά πολύ καλά έκανε και το ίδιο θα πρέπει να κάνετε και εσείς για να φτιάξει η διάθεση σας! Τα ζυμαρικά που είναι  πλούσια σε υδατάνθρακες απελευθερώνουν σεροτονίνη στον οργανισμό σας, με την διάθεση και την ψυχολογία να φτάνει στα ύψη!

Newmail.gr

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress