Οι 7 τροφές που θα σας ανεβάσουν την διάθεση!

 

Είναι πολύ συνηθισμένο στις μέρες μας, με την οικονομική κρίση να έχει χτυπήσει το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού και με τους έντονους ρυθμούς στην καθημερινή μας ζωή, η διάθεση να έχει φτάσει σε αρνητικά επίπεδα επηρεάζοντας την κοινωνική μας ζωή αλλά και την καθημερινότητα μας. Υπάρχουν ορισμένες τροφές που μετά από έρευνες έχει αποδειχτεί ότι μειώνουν σημαντικά τα επίπεδα του στρες στον οργανισμό μας, ανεβάζουν την διάθεση και καταπολεμούν αποτελεσματικά την κατάθλιψη με φυσικό τρόπο. Σας παρουσιάζουμε τις επτά τροφές που δρουν αποτελεσματικά κατά του στρες..

 

Σοκολάτα! 

Η μαύρη σοκολάτα μειώνει σημαντικά τα επίπεδα του στρες στον οργανισμό μας, και μετά από έρευνα της Nestle, άνθρωποι που έτρωγαν ένα μικρό κομμάτι μαύρης σοκολάτας κάθε μέρα για δύο συνεχόμενες εβδομάδες δήλωσαν ότι μειώθηκε αισθητά το στρες που είχαν τον τελευταίο διάστημα. Με την κατανάλωση μαύρης σοκολάτας ενεργοποιείται  μια συγκεκριμένη περιοχή του εγκεφάλου και εκκρίνονται νευροδιαβιβαστές που καταπολεμούν αποτελεσματικά το στρες! Μόνο προσοχή στην ποσότητα που καταναλώνετε, καθώς ένα μεσαίο κομμάτι μαύρης σοκολάτας περιέχει 240 θερμίδες!

 

choco

Υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες μπορούν να σας ανεβάσουν την διάθεση καθώς με την κατανάλωση υδατανθράκων ο εγκέφαλος συνθέτει σεροτονίνη ένας νευροδιαβιβαστής του εγκεφάλου που “ευθύνεται” για την διάθεση μας..

carv

 

Φρούτα και λαχανικά

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι εξαιρετικές πηγές αντιοξειδωτικών που καταπολεμούν αποτελεσματικά την κατάθλιψη και το άγχος. Το φυλλικό οξύ που υπάρχει στα φασόλια, και σε αρκετά λαχανικά όπως το σπανάκι επηρεάζουν τους νευροδιαβιβαστές στο εγκέφαλο μας που ελέγχουν την διάθεση μας..

rew

 

 

Ψάρι

Φυσικά και το ψάρι δεν θα μπορούσε να λείπει από την λίστα, και σε μια χώρα όπως την Ελλάδα δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να μην εντάξουμε το ψάρι στην διατροφή μας, αφού υπάρχουν αμέτρητες επιλογές για να βάλουμε το ψάρι στο τραπέζι μας χωρίς να επιβαρύνουμε ιδιαίτερα τον οικογενειακό μας προϋπολογισμό. Τα ω3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στα ψάρια αποδεδειγμένα βοηθούν στην καταπολέμηση της κατάθλιψης και του στρες, καθώς με την κατανάλωση τους επηρεάζονται  νευροδιαβιβαστές σεροτονίνη και ντοπαμίνη ανεβάζοντας την διάθεση μας!

 

omega

 

 

Κρόκος Κοζάνης

Το μοναδικό αυτό μπαχάρι από την Κοζάνη συγκεντρώνει πολλές ωφέλιμες φαρμακευτικές ιδιότητες, καθώς σε πρόσφατη έρευνα που έγινε στο Πανεπιστήμιο της Τεχεράνης, ασθενείς που υπέφεραν από κατάθλιψη κατανάλωναν 30mg κρόκου την ημέρα και μέσα σε διάστημα 60 ημερών είχαν αισθανθεί βελτιωμένη διάθεση, με τους επιστήμονες να συγκρίνουν τα αποτελέσματα από την κατανάλωση κρόκου με αυτά του γνωστού αντικαταθλιπτικού Prozac!

κροκ1

 

 

Ξηροί Καρποί

Τα αμύγδαλα, τα κάσιους αλλά και τα φουντούκια είναι πλούσια σε μαγνήσιο, που συμβάλει στην ηρεμία και στην αυτοσυγκέντρωση καταπολεμώντας ταυτόχρονα αποτελεσματικά το στρες. Είναι η τέλεια επιλογή για το μεσημεριανό σας σνακ στη δουλειά καθώς μια χούφτα με ξηρούς καρπούς θα σας κρατήσουν χορτάτους για όλη την ημέρα κάνοντας σας ταυτόχρονα να αισθανθείτε καλύτερα!

φουντ

 

Πράσινο Τσάι

Το πράσινο τσάι περιέχει Θεανίνη  που προάγει την χαλάρωση του οργανισμού χωρίς να προκαλεί υπνηλία ενώ παρουσιάζει οφέλη για το νευρικό σύστημα, και είναι ένας σημαντικός σας σύμμαχος για μια καλύτερη διάθεση! Ξεκινήστε με 2 κούπες πράσινο τσάι την ημέρα και μέσα σε λίγες ημέρες θα αρχίσετε ήδη να νιώθετε καλύτερα!

 

green-tea-e1429210531847

 

 

 

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress