Οι τροφές που “σαμποτάρουν” μια δίαιτα!

Έχετε ξεκινήσει δίαιτα,αλλά βλέπετε ότι δε χάνετε κιλά,τι μπορεί να φταίει ; Υπάρχουν κάποιες τροφές που ενώ είναι υγιεινές,μας φορτώνουν με επιπλέον θερμίδες.
Παρακάτω θα δούμε 5 τροφές που ενώ είναι υγιεινές, μπορεί να μας καταστρέψουν την δίαιτα.

olive-oil-branchΤο ελαιόλαδο είναι πολύ υγιεινό,ωστόσο,πολλοί δε προσέχουν πόσο βάζουν στο μαγείρεμα.Αν σκεφτείτε ότι μια κουταλιά της σούπας λάδι μας δίνει 135 περίπου θερμίδες,τότε αν σε κάθε γεύμα βάζετε λίγο παραπάνω από ότι πρέπει,τότε μόνο από το λάδι έχετε πάρει 400 θερμίδες επιπλέον.

 

 

kritsinia (1)Τα παξιμάδια-κριτσίνια-κράκερς
Αποτελούν καλή επιλογή για σνακ,αλλά διαθέτουν υψηλή ενεργειακή πυκνότητα που σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνά αυτή του ψωμιού.

 

Fistikia

Ξηροί καρποί
Πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά αλλά και σε θερμίδες,επομένως θα πρέπει να καταναλώνουμαι μικρές ποσότητες.

 

baresΧειροποίητες μπάρες δημητριακών
Οι έτοιμες μπάρες δημητριακών έχουν λίγες θερμίδες γύρω στις 100 θερμίδες.Ωστόσο,οι μπάρες που φτιάχνουμε μόνοι μας στο σπίτι με βρώμη,ταχίνι,μέλι και ξηρούς καρπούς,μπορεί να περιέχουν πολλές περισσότερες θερμίδες.

 

smoothiesSmoothies φρούτων
Η επιλογή ενός smoothie από φρέσκα φρούτα φαίνεται πιο υγιεινή από ένα καφέ.Τα θρεπτικά συστατικά που θα λάβετε είναι πολύ περισσότερα όπως και οι θερμίδες,ειδικότερα όταν στα smoothies προστίθενται γάλα,γιαούρτι,μέλι η παγωτό.
Να προτιμάτε έναν φυσικό χυμό ή φρέσκα φρούτα.

Τίνα Παπαδάκη

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress