Οι τροφές που καίνε το λίπος!

Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού , και με τα γυμναστήρια να αναστενάζουν από όσους θέλουν κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή να χάσουν το περίφημο “σωσίβιο” γύρω από την κοιλιά μετά από μήνες διατροφικών “αμαρτιώ픨, σας παρουσιάζουμε μερικές από τις τροφές που επιταχύνουν την καύση λίπους.

Βρώμη

Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα μπολ με δημητριακά βρώμης. Η βρώμη σας δίνει ενέργεια για όλη την ημέρα και το σημαντικότερο είναι ότι σας κρατάει χορτάτους ώστε να αποφύγετε όλα τα ανθυγιεινά σνακ που είναι γεμάτα άχρηστες θερμίδες..

organic-maplebrownsugar-detail-sflb

Αμύγδαλα και λοιποί ξηροί καρποί

Προτιμήστε τους ξηρούς καρπούς για ένα σνακ, καθώς σας κρατάνε χορτάτους για αρκετή ώρα. Μια χούφτα με αμύγδαλα είναι η καλύτερη επιλογή για ένα μεσημεριανό σνακ.

dsa

 

Ελαιόλαδο

Στο εξωτερικό ένα μπουκαλάκι ελαιόλαδο κοστίζει όσο και το χαβιάρι, εδώ στην Ελλάδα το έχουμε σε αφθονία και είναι το μυστικό της μακροζωίας στην Ικαρία, το νησί που έχει καταρρίψει όλα τα ρεκόρ μακροβιότητας στον πλανήτη! Προσοχή όμως στην ποσότητα! Μια κουταλιά της σούπας μαζί με την σαλάτα σας είναι αρκετή!

ol9

 

Αυγά

Τα αυγά περιέχουν βιταμίνη B12, που χρειάζεται το σώμα σας για να μεταβολίσει σωστά το λίπος. Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια, όσοι κατανάλωναν αυγά για πρωινό κάθε μέρα, έχασαν περισσότερα κιλά από αυτούς που έτρωγαν πρωινό με υδατάνθρακες (ψωμί, φρυγανιές κτλ)

fsdf

 

Όσπρια

Τα όσπρια είναι “ενισχυμένα” με πρωτεΐνες και φυτικές ίνες που επιταχύνουν τις καύσεις και τα χάσιμο των περιττών κιλών. Η ελληνική κουζίνα διαθέτει μια τεράστια γκάμα από πιάτα με όσπρια. Καθιερώστε τα τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα!

groups-of-lentils

 

Στεγνό κρέας και ψάρι

Το σώμα μας καίει περισσότερο λίπος όταν καταναλώνει πρωτεΐνη, και η επιλογή ενός στεγνού κρεατικού ή ψαριού είναι η ιδανική επιλογή για την απώλεια των περιττών κιλών. Η βραστή γαλοπούλα είναι μια εξαιρετική επιλογή, καθώς και ο τόνος ή ο φρέσκος σολομός που διαθέτει και ωμέγα 3!

fgd

 

 Ψωμί ολικής άλεσης

Προτιμήστε το ψωμί ολικής άλεσης από το λευκό ψωμί καθώς θα σας κρατήσει χορτάτους για περισσότερη ώρα, και οι φυτικές ίνες του θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην απώλεια βάρους.

whole-grain-bread

 

Λαχανικά

Τα λαχανικά δεν θα μπορούσαν φυσικά να λείπουν από την λίστα με τις τροφές που θα είναι σύμμαχοι σας για την απώλεια βάρους. Φτιάξτε σαλάτες και βάλτε τις στο καθημερινό σας πρόγραμμα διατροφής. Το σπανάκι και το μπρόκολο είναι γεμάτα με φυτικές ίνες και έχουν ελάχιστε θερμίδες. Μια σαλάτα πριν από κάθε γεύμα θα μειώσει το αίσθημα πείνας και θα σας βοηθήσει σημαντικά στον έλεγχο της ημερήσιας πρόσληψης θερμίδων.

gfd

 

 Γαλακτοκομικά

Βάλτε τα γαλακτοκομικά προϊόντα, στην καθημερινή διατροφή σας καθώς το ασβέστιο βοηθάει σημαντικά στην καύση του λίπους στο σώμα σας!

Dairy Products

 

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι θα είναι ένας σημαντικός σας σύμμαχος στην μάχη κατά των περιττών κιλών στο σώμα σας, καθώς είναι “φορτισμένο” με αντιοξειδωτικά που επιταχύνουν τον μεταβολισμό. Δύο κούπες την ημέρα πράσινο τσάι είναι αρκετές..

the-amazing-benefits-of-green-tea

 

newmail.gr

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress