Οι καλύτερες τροφές για τη γυμναστική!

Υπάρχουν κάποιες τροφές που βοηθούν το  σώμα να χάσει πιο εύκολα κιλά, αλλά και να κάψει το λίπος.
Ποιες είναι όμως οι ποιο αποτελεσματικές τροφές ;

Δεν αρκεί μόνο η γυμναστική που κάνεις, αλλά χρειάζεται και σωστή διατροφή.
Παρακάτω θα δούμε 4 τροφές,τις οποίες πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου, ώστε να έχεις καλύτερα αποτελέσματα.

broccoli

Ξεκινάμε με το μπρόκολο, ένα φλιτζάνι μπρόκολο έχει 31 θερμίδες και το ιδανικό είναι να τρως 2-3 φορές την εβδομάδα από ένα φλιτζάνι.
Επίσης,το μπρόκολο είναι πλούσιο σε σίδηρο,ασβέστιο,φυτικές ίνες αλλά και βιταμίνη C.

Tomaten auf einem Holztisch vor einem hellgrünen Hintergrund

 

Δεύτερον, οι ντομάτες περιέχουν 83 θερμίδες ανά φλιτζάνι και μπορείς να φας έως και 4 μερίδες την εβδομάδα.

Οι ντομάτες περιέχουν λυκοπένιο,το οποίο είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό και προέρχεται από τη χρωστική ουσία που δίνει στις ντομάτες αυτό το κόκκινο χρώμα που έχουν.
Το αντιοξειδωτικό μπορεί να βοηθήσει στη καταπολέμηση πολλών παθήσεων αλλά και στο καρκίνο για προστάτη στους άντρες.
Να ξέρεις ότι οι ντομάτες γίνονται πιο αποτελεσματικές όταν έχουν ζεσταθεί,είτε σαν σάλτσα ή σε κάποιο άλλο φαγητό, για παράδειγμα τα γεμιστά.

vromi

Τρίτον η βρώμη είναι κατάλληλη για το πρωινό σου,έχει 148 θερμίδες ανά μισό φλιτζάνι και μπορείς άφοβα να φας 3 με 4 μερίδες την εβδομάδα.
Επίσης,βοηθάει μέσω του ψευδάργυρου στην καταπολέμηση του άγχους,αλλά και στην απώλεια βάρους και την μείωση του κινδύνου των καρδιακών παθήσεων

solomos

Και τέλος ο Σολομός,έχει 121 θερμίδες και είναι γεμάτος με ωμέγα-3.
Αυτά τα λιπαρά οξέα επιβραδύνονται την απώλεια μνήμης και ενισχύουν την υγεία της καρδιάς,καθώς ρυθμίζουν τον καρδιακό ρυθμό και διατηρούν τις αρτηρίες και τις φλέβες εύπλαστες χωρίς να μπλοκάρουν.
Επίσης ο Σολομός είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και βοηθάει στο χτίσιμο των μυών και το κάψιμο τους λίπους.

Τίνα Παπαδάκη

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress