Η υγεία έρχεται με…τα πόδια

Γιάννης Καρακώστας

Γιάννης Καρακώστας

Σωματική άσκηση. Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει μόδα. Τα οφέλη της όμως ήταν γνωστά από αρχαιοτάτων χρόνων και αυτό αποδεικνύεται από αναφορές σε κείμενα που έχουν βρεθεί καθώς και απεικονίσεις σε αγγεία και τοιχογραφίες.

Για να δεί κάποιος αυτά τα οφέλη, δεν χρειάζεται να φάει ώρες μέσα στα γυμναστήρια και στα γήπεδα. Αρκεί ένας απλός περίπατος και τα αποτελεσματα σε σώμα και πνεύμα θα τον ανταμείψουν με το παραπάνω.

  • Όπως είναι γνωστό από έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί σε πολλά πανεπιστήμια ανά τον κόσμο, το περπάτημα βοηθάει τον οργανισμό να απελευθερώσει ενδορφίνες. Αυτές οι ορμόνες μειώνουν σε μεγάλο βαθμό άγχος και στρες αλλά μειώνουν και την ένταση των συμπτωμάτων στην έως μετρίου βαθμού κλινική κατάθλιψη.
  • Ακόμη, ένας περίπατος την ημέρα, μειώνει κατά πολύ την πιθανότητα εμφάνισης καρδιαγγιακών προβλημάτων, καθώς ενισχύει την λειτουργία του κυκλοφορικού συστήματος.
  • Γυμνάζει τους μυς των ποδιών, του κορμού της πλάτης,των κοιλιακών και ενισχύει την καύση του λίπους. 
  • Βοηθάει στην διαύγεια του πνεύματος και προσφέρει αυτοπεποίθηση, ενεργητικότητα και ευεξία.
  • Έχει λιγότερους τραυματισμούς σε σχέση με άλλα αθλήματα υψηλής έντασης.
  • Αυξάνει την σεξουαλική δραστηριότητα και αποτελεσματικότητα σε άνδρες και γυναίκες. 

Και αν ο περίπατος αυτός γίνει στην εξοχή η σε μια παραλία με καλή παρέα, τα οφέλη πολλαπλασιάζονται.

Τον χρόνο και την ένταση μπορεί ο καθένας να τα προσαρμόσει ανάλογα με την φυσική του κατάσταση, τις δυνατότητές του και τους στόχους του. Τέσσερις φορές την εβδομάδα για περίπου σαράντα λεπτά όμως είναι μια καλή αρχή για τον καθένα.

Πλέον δεν υπάρχει δικαιολογία.

Καλές βόλτες.

 

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress