Διατροφή και περίοδος- οι καλύτερες τροφές!

Έρευνες έχουν δείξει ότι τα τρόφιμα που καταναλώνουμε τις δύσκολες μέρες του μήνα,μπορεί να απαλύνουν τον πόνο που νοιώθουν οι γυναίκες.
Με την σωστή διατροφή μπορεί να μειωθεί ο πόνος της περιόδου.
Όχι στη ζάχαρη και στα παχυντικά γλυκά,προτιμήστε όσο πιο υγιεινά γλύκα και αντί για ζάχαρη βάλτε μέλι.
Φάτε όσπρια
Τα όσπρια βοηθούν στη μείωση των πόνων της δύσκολες μέρες του μήνα
Όχι αλκοόλ στη περίοδο
Η κατανάλωση του αλκοόλ μπορεί να αυξήσει τους πόνους της περιόδου.
Αντιθέτως με το δυόσμο και τη μέντα που φημίζονται για τις καταπραυντικες τους ιδιότητες.
Επίσης η κανέλα βοηθάει στην καταπολέμηση των πόνων περιόδου.
Και τέλος,βάλτε στη διατροφή σας τα Ω3.
Τις δύσκολες μέρες του μήνα,αποφύγετε τη κατανάλωση λιπαρών τροφών και προτιμήστε ένα κομμάτι σολομό.
Τίνα Παπαδάκη

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress