9 τρόποι να νικήσετε το στρες!

To στρες έχει “εισβάλει” στις ζωές όλων μας, με τους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας και με μια οικονομική κρίση να πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια στις ζωές των Ελλήνων, σας παρουσιάζουμε εννέα απλούς τρόπους να “πολεμήσετε” με φυσικό τρόπο το στρες!

 

Ακούστε μουσική!

Όταν το στρες χτυπάει κόκκινο, κάντε ένα διάλειμμα και ακούστε την αγαπημένη σας μουσική. Προτιμήστε ήρεμα, μελωδικά κομμάτια που θα μπορούν να ρίξουν αποτελεσματικά τους παλμούς σας στέλνοντας ένα σήμα στον εγκέφαλο να ρίξει ρυθμούς και να μειώσει την κορτιζόλη, την ορμόνη του στρες..

Αν είστε μπροστά σε υπολογιστή μπείτε στο youtube , και αναζητήστε τραγούδια γράφοντας “relaxing music”, “nature sounds” . Η επίδραση της χαλαρωτικής μουσικής είναι καθοριστική για να φύγει το στρες από το σώμα μας!

mus

Τηλεφωνήστε σε έναν φίλο

Η ανθρώπινη επικοινωνία είναι πολύ σημαντική όταν είμαστε στρεσαρισμένοι και στεναχωρημένοι. Καλέστε έναν φίλο που ξέρετε ότι θα σας ακούσει και θα καταλάβει την κατάσταση στην οποία βρίσκεστε. Προσοχή όμως σε ποιον θα μιλήσετε, πρέπει να είστε σίγουροι ότι θα κατανοήσει και θα σας βοηθήσει… αλλιώς προχωρήστε στο επόμενο βήμα..

 

phone11

 

Συζητήστε με τον εαυτό σας

Ξεκινήστε μια νοερή κουβέντα με τον εαυτό σας (όχι δεν χρειάζεται να κάνετε κανονική ανοιχτή συζήτηση με τον εαυτό σας γιατί κινδυνεύετε να παρεξηγηθείτε).. Αναλύστε μέσα σας τι είναι αυτό που σας προκαλεί στρες και εκνευρισμό και προσπαθήστε με ηρεμία να βρείτε μια λύση στο πρόβλημα σας. Θα εκπλαγείτε πραγματικά πόσες λύσεις έχει να σας προτείνει ο ίδιος σας ο εαυτός όταν τον ακούσετε προσεκτικά!

medi

 

 

Φάτε σωστά!

Τα επίπεδα του στρες και η διατροφή είναι άμεσα συνδεδεμένα καθώς οι λάθος τροφές μπορούν να σας προκαλέσουν εκνευρισμό από το πουθενά! Συνήθως όταν είμαστε αγχωμένοι καταφεύγουμε σε junk food, και σε υπερβολικές δόσεις ζάχαρης και αναψυκτικών, γεγονός που κάνει την κατάσταση ακόμα χειρότερη και το στρες χτυπάει κόκκινο..

Προτιμήστε μια ισορροπημένη διατροφή με φρούτα και λαχανικά, και προσπαθήστε να βάλετε τα ωμέγα-3 λιπαρά στην διατροφή σας, που αποδεδειγμένα πολεμούν το στρες αποτελεσματικά! Διαβάστε τι τρώνε στην Ικαρία και θα δείτε έχουν τα υψηλότερα επίπεδα μακροζωίας στον πλανήτη!  Ετοιμάστε για την δουλειά σας ένα σάντουιτς με τόνο και θα δείτε αμέσως την διαφορά..

eww

 

Γελάστε!

Το γέλιο απελευθερώνει ενδορφίνες στον οργανισμό μας, ρίχνοντας αποτελεσματικά την κορτιζόλη και την αδρεναλίνη, ορμόνες άμεσα συνδεδεμένες με το στρες. Παρακολουθείστε μια κωμωδία στην τηλεόραση, εναλλακτικά δείτε στο youtube αστεία βίντεο με ζώα ακόμα και με αστείες τούμπες ανθρώπων…

fdw

 

Πιείτε τσάι! 

Ο καφές μας ανεβάζει απότομα, αλλά επίσης μας προσγειώνει και απότομα, ανεβάζοντας απότομα την πίεση μας. Προτιμήστε ένα τσάι, ακόμα καλύτερα το πράσινο τσάι που περιέχει την μισή ποσότητα καφεΐνης απ’ ότι ένα φλιτζάνι καφέ, και περιέχει πολύτιμα αντιοξειδωτικά και θεανίνη που δρα αποτελεσματικά στο νευρικό μας σύστημα!

 

gr3

 

 

Γυμναστείτε!

Αν οι ρυθμοί της καθημερινότητας και τα ωράρια της δουλειάς σας, δεν σας επιτρέπουν να γραφτείτε σε ένα γυμναστήριο ή δεν μπορείτε να βρείτε τον χρόνο να τρέξετε ή να περπατήσετε για μια ώρα, μπορείτε να γυμναστείτε πριν πάτε στην δουλειά σας. Απλά παρκάρετε το αυτοκίνητο σας λίγο πιο μακρυά από την δουλειά σας, ή κατεβείτε τρεις στάσεις πριν από την στάση που συνήθως χρησιμοποιείτε και περπατήστε. Με την γυμναστική “ξυπνάτε” το σώμα σας, το οποίο για να σας ευχαριστήσει παράγει ενδορφίνες οι οποίες σας προσφέρουν άμεση χαλάρωση και θετική διάθεση!

 

Woman running on wooden path

 

Κοιμηθείτε καλύτερα!  

Όταν κοιμόμαστε ο οργανισμός κάνει το δικό του restart. Αν δεν του δώσουμε ποιοτικό και ποσοτικό ύπνο το πρωί που θα ξυπνήσουμε θα είμαστε κακόκεφοι και κουρασμένοι. Προσπαθήστε να κοιμάστε τουλάχιστον 6 με 8 ώρες κάθε βράδυ. Μερικά χρήσιμα κόλπα: απομακρύνετε τηλεοράσεις, κινητά, tablets, κλείστε το wi fi και το ασύρματο (καθώς η ακτινοβολία από τις συγκεκριμένες συσκευές επηρεάζει αρνητικά τον εγκέφαλο..), και χαμηλώστε τον φωτισμό στο υπνοδωμάτιο σας. Ακόμα καλύτερα γυμναστείτε … με το έτερον σας ήμισυ και θα έχετε τον πιο όμορφο ύπνο…

hgf

 

Αναπνεύστε! 

Τι πιο σημαντικό από το οξυγόνο που μας δίνει ζωή.. Η αναπνοή όταν γίνεται σωστά μπορεί να καταπολεμήσει άμεσα το στρες.Η κλασική συμβουλή που ακούμε “πάρε μια βαθιά ανάσα” έχει πολύ ουσιαστικό νόημα καθώς η βαθιά ανάσα κυριολεκτικά μπορεί να μας σώσει από ένα επεισόδιο στρες, στέλνοντας μεγάλες ποσότητες οξυγόνου στον εγκέφαλο μας.

Woman breathing fresh air relaxed on vacation

Η άσκηση της ημέρας.. Θα χρειαστείτε 3 με 5 λεπτά… Καθίστε αναπαυτικά σε μια καρέκλα, κλείστε κινητά, υπολογιστές και οτιδήποτε μπορεί να σας ενοχλήσει για αυτά τα λίγα λεπτά, αυτά τα 5 λεπτά θα πρέπει να είναι δικά σας! Ξεκινήστε να παίρνετε βαθιές εισπνοές και εκπνοές και επικεντρωθείτε στους πνεύμονες σας που γεμίζουν με φρέσκο και καθαρό οξυγόνο. Σκεφτείτε το οξυγόνο που μπαίνει στον οργανισμό σας σαν την θετική ενέργεια που χρειάζεστε, ένα δυνατό λευκό φως που μπαίνει αρμονικά μέσα σας για να σας απαλλάξει από έννοιες και προβληματισμούς.. Καθώς εκπνέετε σκεφτείτε το οξυγόνο που φεύγει από μέσα σας σαν να “κουβαλάει” όλες τις αρνητικές σκέψεις και αρνητικές ενέργειες μπορεί να έχετε συναντήσει όλη την ημέρα. Σκεφτείτε , εισπνοή = θετική ενέργεια, εκπνοή= στρες, αρνητική ενέργεια.

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress