4 λόγοι για να τρώμε υγιεινά

Πέρα από τη μείωση του βάρους, υπάρχουν και άλλοι λόγοι για τους οποίους επιλέγουμε να τρώμε υγιεινά, παρότι αυτοί οι λόγοι δεν είναι προφανείς για όλους μας. Διαβάστε τους:

  • Βοηθάει το δέρμα: Ό,τι επιλέγουμε να φάμε ή να πιούμε “αντανακλάται” στο δέρμα μας. Επιλέγοντας μια πιο υγιεινή διατροφή, η οποία περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς κ.α., γεμίζει τον οργανισμό με βιταμίνες, άλατα και καλό λίπος, τα οποία ενυδατώνουν το δέρμα και το κάνουν να δείχνει πιο λαμπερό και υγιές.

υγεια 1

  • Ενισχύει την ενέργεια: Ένα βασικό παράπονο όσων δεν ακολουθούν υγιεινή διατροφή είναι η κούραση. Το να μην ενισχύουμε τον οργανισμό με όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, μας κάνει εύκολα να νιώθουμε κουρασμένοι. Στοχεύετε, λοιπόν, σε φρούτα και λαχανικά και σε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες.

υγεια 2

  • Μειώνει το άγχος και τονώνει τη διάθεση: Οι τροποποιημένοι υδατάνθρακες και τα φαγητά πλούσια σε ζάχαρη, μπορούν να οδηγήσουν σε αυξημένο άγχος και μεταβολές της διάθεσης. Προσπαθήστε, λοιπόν, να καταναλώνεται λιγότερα τέτοιου είδους φαγητά και να βάλετε στη ζωή σας την υγιεινή διατροφή.

υγεια 3

  • Προλαμβάνει ασθένειες, όπως ο διαβήτης και το αλτσχάιμερ: Οι χρόνιες ασθένειες συνδέονται, πέρα από την κληρονομικότητα, με τη διατροφή και τον τρόπο ζωής.

υγεια 4

Δε χρειάζεται να επιλέγουμε να τρώμε εξ’ ολοκλήρου υγιεινά, όμως είναι πολύ εύκολο να ισορροπήσουμε τις υγιεινές επιλογές με τα αγαπημένα μας φαγητά, εάν δεν επιθυμούμε να χάσουμε βάρος. Όμως ποιος θα έλεγε όχι σε πιο λαμπερό δέρμα, σε λιγότερο άγχος και περισσότερη ενέργεια;

Newmail.gr

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress